KarolinRooth

Alla inlägg under augusti 2011

Av Karolin - 31 augusti 2011 23:47

Öpp kl 06.00 usch...

Inte pigg alls sovit jätte dåligt!!

Men eng gick bra, har en bra klass de gör mkt de....

Fixat böcker till allt utom medcinsk grundkurs suger apa ska försöka hitta boken...

Tryckt i min näspiercing en kompis hjälpte mig,ont som faen gjorde de ville ja löwa.

Men nu så sitter den i igen :P

Åt rester av min goa tacopaj, sen gick jag över till min granne Lollo satt där tills nu vi har snackat skit & kollat på film Joel va oxå med :) Mystrevligt hade vi de!!

Imorn ska ja ta med kusin min på en körtur m Ejtonia sen hem & plugga...

Fredag skola sen på kvälla blire kke party m trevligt fölk fyllekajan Karro näe skoja bara lite...

Nattinatta...Pusspåer...


Av Karolin - 30 augusti 2011 21:56

Jajemän söv gott, vilat mitt på dan åh!

Helt slut e jae...

Men duktig tjej jag fixade till min supergoda tacopaj till mamma & pappa åhh mej!

Imorgon e de ju skola igen :P

Ska kanske fixa till en percing igen i näsan 3gången gilt!!
Får se va jag känner för men jag saknar att ha de...

Om ett tag ska jag smycka navel oxå kanske. ^^

Fick en mysig tur med tant Ejtonia & Sofie följde med oss på en körtur.

Va kanske ute 35miin nu ska dom nog flytta ner till Per-Ove en sväng käkka gräs igen mumsigt för dom...

Näe nu måsta jag natta ska ju upp 06.00 imöra fyfan...Natti!! 


:P

Av Karolin - 29 augusti 2011 23:15

Så less på allt skitsnack nu om mig...

Känns som jag ger upp hästlivet, men nej jag tänker inte låta dom trycka ner mig...

Med allt skitsnack hitt & ditt, är det ett nöje för dom så varsegod!

Myst m Juvel & pluggat :P

Sen kom Milak & Ania, Milak ska ju åka hem imorgon så han & Dimma fick en avskeds kväll tsm söthundarna lägger upp en bildbomb på dom två <3


                Natti Natt!! 

Av Karolin - 28 augusti 2011 19:00

Så sjukt trött & seg idag...

Men jag mår bra ännu.!

Åkte ner till Rita hjälpte henne med hennes rockard ^^

Prata lite skit & fikade hade de almänt trevligt!

De är så skönt att jag mår lite bra igen...

Trevliga vänners sällskap & Ejtonia har gjort susen ;)

Idag red jag i westernsadel på tanten =)

Grymt bra jobbade Ejtonia härlig häst men shit så envis åsna haha :P

Sofie red oxå lite...

Ejtonia börjar lägga på sig nu, så ska nog hjälpa Ania med att bygga muskler igen på Ejtonia!!

Jag har ett lyckorus i magen så härligt längesen jag kännde de nu.!

Det hade jag bara när jag såg Gulliver... :/

Men jag vet vart detta rus kommer ifrån iaf ^^

Fått lite mer energi nu igen wihi =)


Sitter bara & längtar till miin lägenhet åhh va mysigt!!


Av Karolin - 27 augusti 2011 23:45

Soft dag typ :)

Jag känner att jag mår toppen efter gårdagen den behövdes med trevligt fölk eller jag umgicks m 2sty.

Idag fick jag & min kusin Sofie en trevlig körtur med Ejtonia de va massa myys, vi hade de jätte trevligt tsm alla tre ^^

Nu mår jag bra ett tag iaf, hoppas de håller i sig nu ett bra tag...

Har dock sagt upp min foderhäst idag :( De funkar inte...

Men ägare ska åka utomlands 1v nu sen ska vi leta efter ett nytt hem till söta Juvel.

Ett hem där hon kommer att trivas eller en ryttare som trivs med henne för hon verkar må bra här hos mej iaf :)

De blir bäst så här...

När hon försvinner ska jag hjälpa söta underbara Rita med Kex igen =)

Och troligen Nattis med Cassie så rida kommer jag få göra iaf...

Jag får ju låna Ejtonia oxå av min goa kusin Ania så jag kommer klara mig fint.

Endå kommer de bli lite skönt att vara medryttare igen ett tag nu känner jag tills jag mår bra igen & känner suget av egen häst igen =)

Nu ska mina sår få läka lite iaf dom kommer inte läka helt men lite iaf...


Ska gosa ner mig i sängen m Dimma nue natti natt Puss...

Av Karolin - 26 augusti 2011 23:45

Kom nyss hem!!Skönt att få sova i min säng ^^

Igår sov jag hos Sofie :)

Vi stack iväg runt tio in till stan m kläder till Anders sen frukost i bilen mumsiga jambomackor :)

Färden gick till Sundsvall, lämnade tibaxs en maskin som Sofie inte ville ha sen biltema efter de Birsta & Ikea...

Först Ikea de jag hittade va en filt till Dimma.

En skärbräda, knivar, vitlökspress, plastmuggar, 3 vita handdukar, toalettborste, diskaborste & en vattenspruta =)

På Birsta blev de hudkrämer, leggins, smink, cinder & hårfärg.

Messade med Jonas typ under hela dan, elr va han som började ^^

När vi väl va nöjda & trötta & skulle åka hem runt halv sex, vi hann bara backa ut så fick vi punka   Skapligt less vi blev...

Efter mkt hitt & ditt så kom vi iväg med nytt däck lite före sju. tjejer kan ^^

Kom till delsbo men icke hem gick inte färden.

Jag åkte ner till Jonas hade lovat tidigare på dagen att jag skulle komma & hålla han lite sällskap :) Drack lite cider & kollade på film där, de va la trevligt avslut på dagen/kvälla...


Nu ska jag sova i miin sköna säng nattii... 

Av Karolin - 25 augusti 2011 21:45

Hejdå lunch för Kickan som åker upp till Umeå imöra :(

Trevligt hade vi iaf ;)

Hem donade lite & sånt fått csn pengarna lycka ^^

Ska åka ner & pyssla med Juvel det är inte rätt mellan oss :(

Funkar inte så bra bara jämför henne m Gulle tror inte jag orkar ha nån häst nu...

Nu så ska jag åka ner till Sofie sen sova hos henne i strömbacka :)

Vi ska ha en toppen dag imöra ^^


Herrå!!


Av Karolin - 24 augusti 2011 23:45

Upp 06.00 död :P

Bussen 07.05

Engelska lektion den va la okej lite iaf.

Åkte med Sofie ( Juvels ägare) från stan till hästarna.

Vi skulle ut & rida :)

Hon på sin Juvel & Jag på mysig Ejtonia ;)

Färden gick till Jonas, Sofie skulle hämta en film.

Ejtonia va super glad hela tiden pigg & alert...

Sofie sa att hon aldrig hade ridit med någon som höll samma takt som Juvel.

Dom fick galoppera när jag släppte iväg Ejtonia i hennes snabb trav ^^

Tanten kan hon, de vill jag löva fyy vad skoj de va asså!

Jag behövde verkligen komma ut på Ejtonia hon gav mig en stund glädje tror det är enda hästen jag inte jämför med Gulle för Ejtonia e övertrygg <3

Så jag mådde bra en stund igår tack Ejtonia för lite lycka i mitt liv nu <3

Nu ska jag sova är skönttrött de har jag inte varit sen han försvann ur mitt liv. :/


Natti!!



Ovido - Quiz & Flashcards