KarolinRooth

Alla inlägg under september 2011

Av Karolin - 30 september 2011 21:54

Upp kl sex fixa mig för skolan, snabb dusch & sminkad redo yees!

Va segt på skolan men kul att träffa alla :)

Har ju alltid villat pierca navel så idag blev de gjort...

Super nervös men de gjorde inte ont alls som alla säger att de gör, de gör dubbelt så ont att ta i näsan!

När allt va klart studsade jag upp men ack så fel höll på svimma så de va bara att lägga sig igen suck...Men de gick över efter några minuter...

Nu ska jag hålla de här rent & fint...

Dåliga med idag är att jag inte får flytta imöra, för dom förra har inte lämnat in nykeln morr morr... Har jag tur så blire på måndag.!

Näe nu ska jag hoppa i säng ögonen ramlar ihop juh!!


Puss & Kram!

Av Karolin - 29 september 2011 22:30

Sista natten här :P

Idag har jag bara tv myst!!

Busat med Kex i ridhuset ^^

Fick en solig & mysig tur runt Gåsbacka med fina Cassie :) <3

Ska börja rida henne tisdagar & torsdagar sköta henne helt sj, så Nattis bara får vara mamma dom dagarna ;D

Under denna vecka har jag blivit väldig fäst vid henne, lär man känna henne så är hon helt underbar tjej<3

Efter hästarna va klar så vare träning med Sofie =)

Shiit vad jag tog ut mig asså, men grymt skönt vare iaf ^^

Imorn äre skolaa :P Sen händer de, sjukt nervös...


Natti natta!!


Av Karolin - 28 september 2011 22:00

 

Dagen har varit seg som bara den! Kan vara för att jag sovit hela den hehe :P

Lektionen för Jonna va jätte jätte bra ;D

Hoppade en oxer på 50cm med söta Kex =)

Han har en egen hoppteknik men han e ju inte van att ha en ryttare på ryggen över hindren!

Han rullade in i galopp då & då duktig kille!

Nöjd & trött fjording & ryttare efter passet.

Fick en mosbrick till midda av min snälla pappa <3

Näe nu ska jag äntligen duscha hejhej kramar!

Av Karolin - 28 september 2011 05:45

Kom nyss hem från en filmnatt med mera hos Jonas :)

Vi började sms vid tolv och jag hade sån jevla ångest och svårt att 

sova, så han bad mig att komma till han och kolla på film!

Pallade inte byta kläder så traska ditt i pyjamas tur att de inte var långt till han!

Film och massa prata och lite till sen fikade vi oxå haha tidig frukost eller nattfika

men mer tidig frukost!

Nu är jag trött och lugn i själen så ska prova sova, Natti! Puss!

 

Av Karolin - 26 september 2011 23:45

Slappat med Ania framfør tvn :)

Imorgon ska jag plugga & træna ^^

Stallet idag Kex lika snæll som alltid!

Cassie gick som en hund efter mig idag, grymt skønt att vi blir bættre vænner før var dag hon kænner igen mig mer nu!

Mysborst stund med båda hæstarna <3

 Næe ska kolla klart på filmen med Ania sen blire bad før mig...

Ska bestælla tid før pierca mig hoppas de finns tid denna vecka ^^


PussHej!!

Av Karolin - 25 september 2011 23:13

Rubriken sæger allt!

Men faen va skoj jag hade de igår asså!

Længesen jag hade så roligt, mkt dansande & drickande ^^

Carro som jag gick teater med va oxå dær med sin pojkvæn.

Så sjukt kul de va, men man mår som man førtjænar idag:P

Nu e jag taggad till flytt ge mig Lørdag nuuuuu.....

Massa trevligt følk vare igår!

Trevligt pratade med mr P igår oxå utan att bråka de va skønt.

Men istællet bråkade jag med Niklas de gør inge bættre de.


Nu ska jag nog ta ett bad sen kolla på nån film Pusshej...

Av Karolin - 24 september 2011 17:45

Ŷees ikv blire motorgårn med Ania ^^

Kækkat lunch med Rita & Fredrik idag, gick igenom allt infør veckan!

Eller tills imorgon då jag ska bo dær i sex dagar & ta hand om allt...

3katter, 1hund, 1hæst såklart Dimma & Juvel ska jag oxå myysa med :)

Men næe nu ska jag ner till Ania før middag & førfest!


Ha de super trevlig kvæll, før de tænker jag ha pusshej!

Av Karolin - 23 september 2011 17:45

Jao som sakt trænade igår!

Men shiit vilken træningsverk jag har idag,kan inte høja armarna...

Træningarna har blivit min drog klara mig inte utan att få træna.!

Ska ivæg till Lollo sen vid sju på mary key grejs!

Efter de går færden ner till Ania igen vi ska ha en film/vin kvæll tsm ^^

Inatt sover jag øver så vi ses imøra hær på bloggen!


Pusshej!!

Ovido - Quiz & Flashcards