KarolinRooth

Alla inlägg under mars 2013

Av Karolin - 30 mars 2013 21:32

På väg in till stan ska möta upp min underbara vän Linnea för en kväll på Hogges ;-) Ska bli så kul att få träffa henne dansa och snacka och kanske kolla in snygga killar, om de kommer ngr haha. Iaf dagen har jag tvättat och myst med min älskade hund <3

Till nå helt annat, jag trodde helt ärligt att du hade mer stake i dig än vad du har vissat hittils :-( Tråkigt mke käft och lite verkstad...

Nej, nu ska jag ha en bra kväll med saknade Linnea :-)<3 Pussi.

Av Karolin - 29 mars 2013 22:00

Idag vare isen som va på schemat.
Mke folk och mke alkohol men en skön
dag hare varit med andra ord!

Hade med mig min underbara hund och min kusin Ania hade Tom & Raya med sig och min andra kusin Sofie hade sin Pepsi med så 4hundar blev de där :-) Vi alla lämna sjön vid sex tiden och gick upp till Kina där de va pasta och köttbullar :-D Sen blev de allsång efter middan. Jag gav upp kvällen strax efter nio och åkte hem, är

nog sänga som väntar nu på en full tjej, Puss.

Av Karolin - 27 mars 2013 13:48

Kom nyss hem från stan med Lollo :-) Gick på stan efter de fika på jambo. Och sen sola vi på bruno sjukt att efter 1gång syns de på mig, men jag blir lätt brun oxå så. Vi ska försöka sola 1g iveckan så vi inte är som två lik i Spanien;-) Nu sitter jag ute på balkongen och njuter av solen min älskade hund ligger nedanför mej och chillar :-D Vid fem blire middag, ska göra baconsås med pasta till mig och Frida :-) Sen drar vi till gymmet efter de ska hon bleka mitt hår lite mera. Åh just idag mår jag toppen bra :-D Solen som steker och umgås med underbara personer :-) Nu ska ja slappa och läsa solo, Puss!

Av Karolin - 26 mars 2013 21:15

Idag va jag in på infoMöte på Af lite bättre info om

vad man får göra för jobbgarantin, nu ska jag iväg på olika

rekryteringsträffa runt om i Sverige för Af står för resorna ^^

Detta gillar jag skarpt...

 

23April kke jag åker till Uppsala på info om att jobba

utomlands. Vet inte än!

 

 

På torsdag ska jag va barnvakt med Frida som de ser ut nu!

Och långfredag blire alkohol intag hela dagen på isen.

 

Och Lördag utgång med  Linnea :D

 

Nu har våra nycklar gått ut hos Fahlberg så vi byter ställe.

Iaf vi tränade Zumba ikv asså shitt de kändes 4låtar utan paus, märks att

vi inte har kört på länge ^^

Imorn gör vi sista passet där iaf...

 

Puss!

 

 

 

Av Karolin - 25 mars 2013 22:45

Tidigare idag gick jag 1mil med älskade hunden min <3

 

Varit in till hudik och Grattat kusin Fanny fyllde 14år idag ^^

Är ju liksom kusin träff då hehe...

 

Ikv fick jag åter igen bevis på hur mke jag hatar falska människor.

Människor som försöker spela över andra fyfan...

Människor som är fega och inte kan stå för sina handlingar och är

istället tysta...

Om detta stämmer så äre äckligt grabben...

 

Är verkligen inte på humör kokar så enormt mke inombords

så första bästa som säger nåe fel ja då smäller de!

 

Tur att jag ska på gymmet imorn och häva ur mej lite ilska de behövs...

 

Jag har tagit tillräckligt med smällar av killar både fysiskt och psykiskt så

nu faen räcker de...

 

Från och med nu ska jag bli en känslokall jävla biitch!!!!

Blir la bäst så.

 

Puzz!

 

 

 

 

Av Karolin - 24 mars 2013 20:11

André har nu åkte hem och jag har hämtat hem

min älskade hund som sover sött i sin säng ;)

Är faen ovant för mig att låta en karl stanna en hel helg,

jag brukar inte stå ut med de! Men de har gått mke bra!

 

Idag har vi åter igen bara slappat i sängen framför serie.

Men va och åt thaimat med Frida mitt på dan.

Sen låg vi i sänga och chilla igen :)

 

Har känts helt normalt att vara med André jag har varit

tuffare än jag trodde att jag skulle vara :)

Med andra ord en lyckad helg.

 

Fått kontakt med Peter igen och de käns bra ;D

Vi ska vara vänner då är allt bra!

 

Nu ska ja svulla Nöt-Creme göttans ^^

Och kolla på nån Johan Falk film!

 

Pussis!

 

 

Denna text stämmer in på Peter saknar den tiden hemskt mke.

Men ja ska ta tibaxs den!

 

 

Av Karolin - 23 mars 2013 18:48

Argh på mig själv, är grymt dålig på äta bra. Skippar rätt så många måltider. Idag har jag varit fett seg sovit mig igenom dagen istort sett fast André va mke piggare än mej:-P  Igår söp vi rejält hos Gustaf med Lollo, min bror och Olof nu ikv vet ja inte va som sker. Kan lätt bara va hemma och slappa och relaxa... Aja de märks va som händer. Vi har iaf varit iväg och ätit på pizzan med Frida :)

Puss.

Av Karolin - 22 mars 2013 18:45

Andre och jag bestämde sent igår kväll att vi skulle ses!

 

Så idag blev de lite städning och

jag hämtade Lollo hon va så gullig och hjälpte mej.

 

Vi tanka bilen sen stack in till stan.

Först va vi in till hennes moster och kusiner efter

de va jag på akutmöte men de löste sig.

 

Vi möte upp André på stan vi blev kvar ett bra tag.

 

Nu sitter vi hemma hos mej och dricker och snackar, kke

drar vi ner till Gustaf senare!

 

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards