KarolinRooth

Alla inlägg under oktober 2011

Av Karolin - 31 oktober 2011 23:45

Sovit piss dåligt :P

Min älskade mamma & Dimma hämtade mig runt ett på förmiddan!

Vi beställde varsin sallad & käkkade sen gick vi en promis med Dimma <3

Så mysigt att bara vara med mamma & Dimma ;) <3


Jag bestämde mig att inte göra nått idag!

Bara vara hemma i huset myste med katterna & Dimma <3

Tänka att jag har haft min katt Aragorn i över 3år <3 nue käns inte som de tiden bara flyger iväg!

Dimma har jag haft i 1år & lite mer än 4månader ;D <3

 

Vid åtta tiden nu ikv kom jag & Dimma hitt =) 

Blev myys i soffan <3

Konstiga människor de finns, nån kände på mitt handtag nu ikv, tur att jag hade låst...

Vem gör så liksom va ville den/dom ja de vet jag inte...

Mitt älskade hjärta skyddar matte hon morrade & skällde så jag kan vara trygg med henne, lovar jag skulle inte våga gå in till nån om de lät som hon gjorde!

Så himla stolt över henne ;D eftersom den inte plinga för den skylla sig sj.:P

Kollade på film sen I taket lyser stjärnorna den e så himla fin :')

Nyss kommit in för en kvälls pink med hjärtat <3

Jag går helt i egna tankar så tittar jag ner på Dimma, hon reser raggen väldigt mkt & tok skäller tittar rakt fram & då kommer de en svart klädd skum kille :P

Tackar än en gång för att jag kan vara så himla trygg med mig tjej <3

Kan inte vara mer stolt över henne, det är precis en sån här hund som jag ville ha, som skyddar mig trodde inte hon skulle vara sån men på kvällen ute är hon väldigt vaktig rädd om mig verkar de som, de värmer i hjärtat <3

Jag vill inte leva utan henne nu <3 <3 Mitt ljus i livet Avalons Dimma <3 <3

Dock kämpar jag ännu med de som hänt :/ Kan inte sluta hoppas att de ska bli bra igen...Men jag ska vara stark även fast hjärtat & hjärnan krigar!!


Natti Puss!


 

Av Karolin - 31 oktober 2011 00:55

Igår lördag!!

Började dagen med shopping i hudik med Pappsen =)

Sen hade jag kvar Dimma hos mej, vi gick på mini marknaden på bygdegårn :)

Hon va duktig, avslutade med en promis till ica hon skötte sig medans jag handlade låg lugnt & fint när jag kom ut igen söttjejen <3

Hon fick åka hem igen vid fem följde med hem jag åh:P

Hämtade lite saker tills kvälla!

Erik & Jonas Larsson köm & hämtade mej vid sju då gick färden till en maskeradparty...

Va en vampyr btw...

Men den känndes inte så jätte kul kände typ ingen bara Sofie dåe.

Så jag följde med Erik tibas till Delsbo vid nio, då gick jag till Hanna där var Simone, Simon, Lollo & Irina :)

Himla nice kväll men endå inte.Man kan ta bort vissa saker så blire perfa...

Men jag hade ju dom bästa brudarna vid min sida som höll mig upp ^^

Blev mkt prat...Nu ska jag bli stark...Men man kan inte bli annat när man har Lollo <3

Tack alla som gjorde kvällen bra :D


Idag dåe!

Vaknade Lollo kom över, vi pratade ordentligt så himla skönt!

Nu ska jag tänka som jag lovade henne att tänka...

Även fast de blir svårt jag har ju fått se andra sidor än denna därför jag inte vet vad jag ska göra...

Men så länge jag har mina vänner så är jag stark nog att klara detta oxå!

Fast jag inte villa att skulle sluta så här :/

Ibland blire bara så, troligen bäst oxå denna gång...


Min broder Ante köm & hämtade oss!

Skulle hem & äta med familjen & mys pysa med mitt älskade hjärta <3 <3

Somnade i soffan med henne så skönt! :)


Blev att jag gick över till Lollo där va oxå Simone ;D

Dom fick mig att bara släppa allt från igår sen flumma vi rejält xD 

De är mina brudar de helt underbara med er blire aldrig tråkigt <3

Nu taggar vi till lördag de kommer äga att vara där mer er såklart ;)

Ni gör mig så lycklig ;D

Körven ska göra oss rika brudar!

De e såsen som gör en tjock, Ät körv!


Kom hem till mig runt halv tolv, Dimma fick sova hemma inatt :)

Men imöra ska hon sova hos mej mitt älskade hjärta <3 <3







Av Karolin - 28 oktober 2011 23:45

Yees nu äre höstlov :) Fett nice ;)

Myst med Dimma nu ikv så skönt att bara vara ensam med henne

Shiit min kropp samarbetar inte absolut inte hjärnan & hjärtat iaf :P

Jag har en underbar vän som alltid försöker stötta mig Tack fina Lollo

Utan dig vet jag inte hur de skulle gå så glad att jag får ha dig som vän gumman

Hon skrev detta fina till mig ikv :

Du Är Vacker
Du är Värdefull
Du Är Stark
Du Är Speciell
Du Är Fin
Du Är Rolig
Du Är Smart
Du Är Något Viktigt För Mig!
Jag Älskar Dig Min Vän ♥


Och jag älskar dig Lollo <3

Sitter & kollar igenom bdb hitta en liten lista om choklad!

 

20 föklaringar vaför choklad är bättre än sex

1.Du kan skaffa choklad.

2.Orden "om du älskar mig så sväljer du" har en äkta mening med choklad.

3.Choklad kan ge njutning även när den har blivit mjuk.

4.Du kan utan risk nyttja choklad medan du kör bil.

5.Du kan få choklad att räcka så länge du vill.

6.Du kan äta choklad även tillsammans med din mor.

7.Choklad bryr sig inte om du biter i "nötterna".

8.Två personer av samma kön kan äta choklad utan att bli kallade snuskiga namn.

9.Ordet förhållande skrämer inte iväg choklad.

10.Du kan ha choklad på ditt skrivbord utan att förnärma dina arbetskamrater.

11.Du kan fråga en främling efter choklad utan att få en örfil.

12.Man får inte hår i munnen när man äter choklad.

13.Med choklad behöver man inte fejka.

14.Choklad gör dig inte gravid.

15.Du kan äta choklad vilken tid som helst i månaden.

16.Bra choklad är lätt att hitta.

17.Du kan ha så många olika sorters choklad du klarar av.

18.Du kan aldrig bli för ung eller för gamal för choklad.

19.När du äter choklad håller det inte grannarna vakna.

20.Med choklad spelar det ingen roll, det är alltid gott.



Näe ska fortsätta kolla igenom bdb vilka minnen haha :D Pöss




Av Karolin - 27 oktober 2011 22:11

Yees snart helg igen ;)

Undra vad som händer denna helg då?!

Träningen ikv med Nina behövdes verkligen ikv så himla skönt, att låta mina tankar vila 1tim...

Läskigt sånt här ska inte hända som hände ikv på hemvägen tänker en sak så äre så hmm..

Tankar & aningar e läskiga ibland.

Hoppas jag får sova bättre inatt behöver åka in till skolan imöra :P

Efter en god fruktsallad så blire dusch & höpp i sänga natti kram...


Av Karolin - 26 oktober 2011 23:45

Jag fick sova igen vaknade sen vid tolv =)

Gick upp kollade på film & lyssnade på musik...

Gick en promis sen till ica handlade & hyran e betald nue!

Pratade med Sofie igen hade helt glömt bort maskeraden som kommer va på lördag!

Jag tänker åka ditt med Jonas mina gamla klasskompis & bara umgås med allt folk jag inte träffat på evigheter :')

Så va de här med att klä ut sig hmm? Förslag!

Fick en skön promis med Rita ikv & hennes hund Jewell blev mkt tjejsnack :)

De va uppskattat mådde mkt bättre efter de!

Imorn ska jag boxas med Nina de kömmer bli töppen de ^^


Nu ska jag försöka slappna av innan sängen väntar :) Natti Kram!



Av Karolin - 26 oktober 2011 06:41

Jag har varit så himla stressad inatt haft ångest.längtan & saknad :/

Min drömmar har varit totalt sönderstressad vaknat flera gånger hela kroppen är i uppror...

En bra dröm hade jag men då började tårarna rinna för den kan inte bli sann!

Jag satt på din trygga rygg igen enda stället inget ont kom åt mig :'(

Iaf vaknade halv sex nu mådde jätte ila så de va bara gå upp & spy :/ vad händer med mig?!

Kan inte tvinga iväg mig på skolan mår ila än försöker äta nåe...

Kanske de är ett stort tecken på att söka hjälp för min stress?!

Men vart vänder man sig så de blir rätt...


Glad att jag har min familj iaf!<3

Och dom bästa vännerna som stöttar mig!

Tack Rita, Lollo & Simone för att ni försöker hjälpa mig <3


Ska lägga mig i badet ett tag & kolla vad som händer !!

Av Karolin - 25 oktober 2011 16:41

Var jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer, längtar efter nått som kan rädda mig!

Vad håller jag på med?!

Tror jag verkligen att den här stilen kommer funka?

De här e inte jag, jag brukar vara den som håller mig borta från att festa hela tiden...

Brukar inte vara så beroende av killar som jag nu blive, allt började i Maj iår med party & killar...

Sen blev de bara värre när jag förlorade min mening i aug han va den som höll mig tibaxs från allt supande visst ibland men inte varje helg, jag försöker dränka mina sorger i alkoholen mkt dumt men de funkar för stunden :/

Jag kan inte lee på riktigt inte så de känns i själen...

Inget kan jag byta dig imot ingen ger mig sån lycka som du gjorde med dig va jag fri :')

Jag behövde inte klä upp mig inför dig jag kunde komma & se ut som jag ville endå älskade du mig jag saknar dig så himla mkt fina älskade hästen


Till de andra problemet jag intalar mig själv men jag ljuger för mig sj!

Min hjärna säger en sak medans hjärtat säger en helt annan sak...

Vill inte inse att jag känner så. Jag vill inte änns känna så här.

Jag lovade mig själv att inte falla för detta :/

Känner doften av dig hela tiden!

Orkar inte mer, bara börja intala mig att hjärtat har FEL så jevla FEL...

Gömmer mig under kudden & försöker glömma allt vill spola tibaxs tiden att detta aldrig har hänt nånsin...

Skulle må mkt bättre om de aldrig nånsin hade hänt de vet jag med säkerhet detta va inte meningen, vem vill lära mig nått av de här?! 

Har jag inte mått dåligt nog?


Ja jag vet jag mår inte bra & de vet jag, snälla ge mig lycka nån?!

Känner mig helt nertryckt...



Av Karolin - 23 oktober 2011 20:31

Jaa igår så blev de hundik endå :)

Jag & Linnea va danssugen ^^ Så de blev en hel kväll på Hogges aldrig varit där men de va grymt najs =)

Lite träningsvärk efter allt dansande & skallad blev jag igår åh jevla fyllon som inte kan dansa haha dels såg han helt förvånad ut när jag kolla surt & butade iväg han :P

Peter Siepen va där oxå va dj :P

Vi hade ju han på våran studentbal oxå...

Men jag & Linnea kom överens att detta bara var början på utgång nu börjar vi ^^

Längesen jag hade så kul på krogen de är nog bra att ta en paus sen kömma tibaxs!


Så får vi nu se om jag känner lika med hästar eller om jag inte hittar tibaxs de får vi se...

 Nu ska jag diska sen mysa framför film med älskade Dimma <3 Puss & kram!

Ovido - Quiz & Flashcards