KarolinRooth

Alla inlägg under december 2011

Av Karolin - 31 december 2011 16:15

28Dec2011!!

Upp kl 08.00 åkte bussen in till stan med Malin & Kickan vid halv tio ^^

Mkt trevlig dag i stan fick vi träffade på Sofie oxå :)

Väl hemma i Delsbo så ringde jag mamma och då skulle dom in till stan & kolla på tv.

Så jag & Dimma följde med in så nu har jag en tv oxå fett nice :D

Hemma igen fixade jag & pappa med den & kopplade datorn med den!

Sen när dom åkte hem kom Irina vi prata massa & kollade på film ^^


29Dec2011!

Vaknade Jag & Irina gick på ede en sväng...

Sen städade jag hos Rita efter de gick jag & köpte biljett till byggdis ^^

Nina & Lollo kom till mej käkade & duschade sminkade oss.

Sen började förfesten Mattias köm oxå.

Efter ett tag bar de iväg till byggdis partaja där!

Blev efterfest på gamla hotellet rööjj ;D Jag & Lollo gick hem runt åtta på möran käkkade sen la vi oss...

Nyss klive upp nu dusch & sen middag!

Ha en toppen kväll <3


Pusshej

Av Karolin - 28 december 2011 22:43

Inte många dagar kvar på detta år nu 3dagar!

Kanske ska mitt liv lätta endå?!

Men endå trots allt har detta år varit mkt bra...

Ny vänner men oxå tung sorg men lycka imellan åt.

Jag tror att saker sker för att det är meningen med de trots att en del saker gör djupa sår i mig.

Men nu satsar jag på att få ett toppen 2012 med mina vänner ^^

Nyår kommer ju vara med Lollo & fler :')

Imorn ska jag till stan med gamla vänner vi har kommit ifrån varandra men shopping med Kickan & kusin Malin =)

De va längesen vi hängde på stan så de ska bli kul...

Har ju fått nya vänner oxå de är alltid trevligt att få in nytt folk...

Bor ju själv i en etta med älskade hunden så mkt har hänt detta år...Har tagit ett steg ifrån min rädsla men jag säger de att utan Peters stöd skulle jag inte vara där jag är idag med allt...

Så sjukt tacksam att jag har vänner som finns & alltid vill mitt bästa med allt :)<3

MIn älskade familj / släkt dom närmaste vännerna...

Sen finns de vissa som gör lite mer & verkligen vissar att dom finns i mitt liv <3

Lollo, Rita & Irina Ni har stöttat mig här på slutet så himla mkt så de finns inte ord till de...

Tack vare er jag orkar ta  mig igenom allt som har hänt på senaste tiden :)

Såklart att jag inte hade klarat mig utan mina bästa föräldrar som bara vill mitt bästa & att jag ska må bra!

MIn fina hund som ger mig så mkt kärlek & lycka i mitt liv <3

Listan kan bli lång asså...


Men idag!

Slappade vi i sängen jag & Dimma <3

Mkt myys när hon är här nuu, för snart när nya året börjar ska de bli en annan vardag...

Gick en promis upp till travbanan ^^

Sen Gick Dimma lös bredvid mig från travbanan & genom ede till lägenheten hon va så duktig miin tjej :)

Hon är ju bara 1år & nästan 9månader kan man verkligen inte tro...Folk trodde nog att jag va ute & gick med en gamel hund för så fint gick miin vilda prinsessa ^^ Matte va så grymt mkt stolt över hunden sin idag!!

Aldrig vill jag skiljas från dig Avalons Dimma du är speciell alltid du&jag hjärtat tills döden skiljer oss åt <3


Pusshej läre dejta sängen om jag ska ta mig upp imöra ^^!


 

Av Karolin - 27 december 2011 21:10

23Dec- Fredag!

Åkte in till hudik med familjen...

Vi julshoppade de sista sen blev de midda på frasse göttans ^^

Kom hem beställde nyårskläning =)

Sen blev de snabb fix & in till stan möte upp fina Linnea & vi gick till Hogges efter ett tag kom Carro hon fyllde 20år & med henne va några Bergsjöbor mkt trevligt hade vi men tråkigt att dansgolvet va stängt!

Men kvällen va bra endå.


24Dec- Lördag!

Firade jul med släkta hos moster Annelie!

Mkt trevligt, sen bestämmde jag mig att va sj hemma i lägenheten skickade hem Dimmis.

Senare på kvällen började jag & Annika prata hon är en granne, så vi bestämmde oss att träffas & mkt trevlig kväll fick vi ^^

Sällskap av Alex & Norsken fick vi oxå en stund...


25Dec- Söndag!

Julmat hos mormor & mer släkt ^^

Sen åkte jag hem färgade håret & sånt...

Gick en sväng till Annika innan jag gick till min kusin Ania & förfestade med henne & Linda =)

Efter de blev de motorgårn med dom ^^

Sjukt kul & trevligt hade vi de iaf!

Va lite med Sebbe & Martin oxå dansade lite med Sebbe ^^

Trevliga killar blev bjuden på öl & cigg =)

Dansade m en till killen men han skulle hålla balansen genom att ta tag i min kläning & då fick han tag i percingen som jag har i navel faen va ont de gjorde jevla drummel...Så han dissade jag stort sen!

Fröken Dagmar var ju i farten när vi skulle hem 2träd på vägen :P

Höll ju på blåsa bort när man gick från parkeringen här !

Utan ström blev vi oxå skulle kolla på film hos Jonas, men de tyckte inte Dagmar hon tyckte minsan att vi skulle sova så de gjorde vi...


26Dec-Måndag!

Vaknade till & från...

Huvet vägde bly :P Orkade knappt lyfta mitt stackars huve...Jevla Dagmar vi skyller på henne!

Men vi kunde iaf kolla på lite tv men jag gömde mig mest under täcket & söv.!

Lite efter 13.00 tiden kunde jag gå upp då var jag bara slö...

Gick hem duschade blev helt slut så jag slocknade framför en film.

Men de va skönt att inte sova själv den värsta storm natten, fyy!

Så jag sov gott endå trots stormen.


27dec-Tisdag!

Idag slappade jag bara helt slut asså...

Klev upp men orkade inte göra ett skit tokförkyld :(

Men va in till stan & grattade kusin Hanna ikv!

Nu sitter jag här & myser med hjärtat <3


Pussheej!!


Av Karolin - 22 december 2011 23:45

Vaknade tjugo över tio åh va skapligt pigg bravo!

Sov 5timmar inatt lycka ^^ Dels så hade jag mitt hjärta här <3

Massa myys i sängen hade vi imorse :D

Vi har softat som alltid för jag är inte riktigt pigg än :/

Men efter middag fick jag ett tråkigt samtal :( men bra för Dimma :)

Ania måsta låta Ejtonia vandra vidare till himlen idag :'( 

Hon hade Tom & Raya hemma så vi gick ditt massa bus & skoj för Dimmis ;)

Dimma fick stanna kvar hos dom medans jag hjälpte min vän Rita med sista julstöket ^^

När jag kom tibaxs till Ania så var de fyra hundar istället för tre =)

Linda & hennes kille hade kommit till Ania & hade med sig en 6 månaders kille som Dimma lekte massor med!

Nyss komi hem jag & Dimma...

Men nån snarkar högt i sin säng nu ^^

Ska ta lite kvällsfika nue sen duscha & sova! Stan en sväng med mammi <3 

På kvällen blire rööjj på Hogges med älskade Linnea ^^


PussNatti!!

Av Karolin - 20 december 2011 23:29

Blev lilla stan en sväng idag!!

Shoppade lite saker nya underkläder, smycken, nagelack, godis & smink ^^

Mat oxå såklart & rengöring till percingen =)

Tvingade i mig lite middag oxå :P

Men nu blev jag plötsligt sugen på pasta & köttbullar ^^

Hjälpt Rita ikv oxå m Julstök vi blir klara på torsdag =)


Nu vill jag ha en förändring! Orkar inte ha det så här länge till, det har pågått för länge suger musten ur mig en ond cirkel...

Kan inte sova tappar då matlusten så försvinner orken & energin så går de runt hela tiden...

Hur ska man orka leva vardagen så här?!

När jag väl somnar är när jag stupar i säng men får max 3tim sömn inte mer :'(

Hur ska jag orka med ett normalt liv då????


Näe nu ska jag kolla på Gossip Girls pussheej!


Av Karolin - 19 december 2011 23:45

Bara slappat orkar inte göra nå vettigt jorå har diskat & städat ^^

Åker nog in till stan en sväng imöra =) Behöver hitta nån snygg kläning elr nå till nyår!!

Idag e matlusten på språng igen men den har ju varit de hela helgen så...Ätit lite tacos i fredas iaf...

Imorn ska jag nog tvinga iväg tjockisen som sitter & skriver på gymmet :)

Mitt hjärta kommer nog imorn oxå elr på onsdag!!

På onsdag tänkte jag julstäda oxå ^^

Näe nu ska jag tvätta bort sminket & mysa ner mig framför en film nattinatt pussar...!

Av Karolin - 18 december 2011 22:44

2 dagars rööj de tar på kroppen...

Jag har inte riktigt lärt mig att man ska äta imellan åt oxå :P

De blev iaf Gossip med Irina & några ur Hoffmaestro var dj`s jorå de va väl rätt bra.!

Fick en puss på kinden av en ur bandet :')

Inte nog med de så va snyggingen där oxå inte sett han på ett bra tag...

Mitt hjärta sprang iväg lite haha x)

Nämen denna helg har jag endå gillat har ju varit bra saker med ^^

Hoppas på ännu bättre till helgen :D

Och fortsättning på vad som skett denna helg ett till steg tack mee like =)

Idag har jag bara slappat framför serier & film tvingat i mig lite mat men de va faen inte gott :P

Åhh vad jag är glad att jag kan nu äntligen varit så spännd innan en ny frihet haha tack vare han!!

Näe ska nog ta ett bad vila upp kroppen :)

Imorn blire att chilla bara, på tisdag blire shopping ^^

Tänkte träna imöra oxå hoppade över denna vecka som va kände mig kraslig...

Men tipp topp nu gaser vi på med gymm :P

Nu får vi se vad som händer här näst i mitt liv mer lycka absolut de vill ja ha...Och mer av diig!!


 




   



PusspussHeej!!


Av Karolin - 17 december 2011 16:14

Vilken jevla kväll/natt de va igår :/

Bra i början men mittimellan värdelöst men slutet hemma hos mej va bra :)

Möte Irina, Simon & Ante.

Började hos fin Emelie bara jag & Irina sen gick vi till Oskar men efter ett tag gick Emelie hem kort därefter gick jag hem till Emelie igen så himla nice kväll va bättre fölk hos Emelie mkt trevligt hade vi de!

Sen kom Irina ditt med Ante & Oskar de spåra totalt :P

Jag & Irina gick hem till mej chillade framför film sen gick vi & la oss runt halv åtta imorse.:)

Vaknade runt tolv vid ett köm Ante men gick efter en stund dock blev min hund tokkär i han :(

Dimma min lilla svikare, men jag älskar henne endå <3

Nu börjar jag bli lite som fölk igen, duschat & ätit ska fixa håret nu sen börjar kvällen igen bara invänta Irina :)


Pussheej!

Ovido - Quiz & Flashcards