KarolinRooth

Alla inlägg under april 2012

Av Karolin - 30 april 2012 17:00

Underbart väder men inte kan jag träna eh...

Måste vänta tills jag blir frisk helt, mkt surt.!

Sov hos Jonas inatt så slapp sova sj ^^

Är super utvilad jag sover så himla tungt när jag sover med han.!

Lånat ut dressyrsadeln kke blir den såld, hoppas. 

Har storStädat hela lägenheten & diskat så nu luktar här rent :D

Iaf ska jag börja med middan till mej & kära Frida blir grillat med egna klyftpotatisar 

och sallad nyttiga ska vi va ^^

Ikv ska jag va med Frida & kke flera vet inte riktigt hur kvällen blir de märks.

Näe hon dyker nog snart upp så, Pussheej!

Av Karolin - 29 april 2012 22:00

Bara slappat i sänga ^^

De va toppen bra att basta för mej de har lossnat så mkt

i förkylningen :D

Har sett sista avsnittet för iår av ponnyakuten med Frida :D

Sen blev de cappuccino & mer tv tittande...

Är hemma nue men usch vad de kliar i kroppen vill ut & träna :/

Jag & DImma som hade kommit igång så bra jävla förkylning...


Mitt hjärta är hemma ikv med så ska sova 1natt till utan henne :/

Imorn oxå vill icke ha henne här så mkt mer smällare här nere än hemma!


Jaja blir lite filmtittning resta av kvälla, Puss!


 

Av Karolin - 28 april 2012 23:45

Känner mej somde :P Imorse hade jag lika ont i ryggen :(

Yrsel & täpt i näsan lära skicka hem älskade hjärtat så trött...

Träffade kära Sofie på kondis för träff & fika massa snack ^^

Blev att hon följde med hem te mej satt här & snacka en hel del.

Sen följde jag med henne hem där grilla vi & drack lite med Anders & hans kömpis.

Efter middan blev de bastu för våran del, men skönt vare :)

Super härlig & mysig bastu vare iaf ^^

Ja nyss kommi hem min snälla pappa köm & hämta mej :D

Så nu blire en varm dusch sen krypa ner i sänga, härligt!


Pöss påer!!

Av Karolin - 27 april 2012 23:09

Vaknade imorse med samma ryggvärk kom knappt ur sänga :P

Täpt i näsa men icke halsont bra!

Min kära mamma kom & smörjde in ryggen med salva såklart kunde 

hon inte låta bli att diska medans jag sminkade mej underbar mamma man har

vi åkte sen te Po`s dom går i konka så  de är utförsäljning åh jag behöver en ny mobil  

min kära nokia håller på att ge upp totalt :'(

Blev en sony ericsson experia mini pro ^^ provar iaf...

Jorå d funkar än så länge iaf :P

Men efter mobilköp blev d lunch med mammsen <3 på mojjen :)

Å sen åkte vi upp på folkan fick fina sängkläder de behövs alltid ^^

Men efter d fick jag matpengar & åkte hem te mej med hjärtat<3

Slappat resten av kvällen elr gick en liten promis men shiit vad jobbigt de va 

med en ond rygg, täpt näsa & feber :/ Men jag kunde inte låta bli blir tokiga

av att bara ligga hela tiden så tvingade mej sj!

Förbjudet mej sj att cykla även fast jag vill så är de totalt förbjudet...

De liksom kliar i kroppen att få träna :/

Näe kvällskissa Dimma sen ska vi mysa igen <3 Puss!!

Av Karolin - 26 april 2012 21:41

Skrivning men de gick skit, inte ovanligt ger upp snart blir

så jevla less nån tkr inte att jag förtjänar att få körkort...

Men ska försöka kämpa på :P

Idag vaknade jag upp med högfeber usch 2 ipren så satt jag på bussen med

yrsel, huvudvärk & trött helt borta i huve-_-

Skyller på febern som gjorde så att jag icke klara d nu...

Inatt drömde jag att jag rullade nerför järvsöbacken som jag & Sofie gjorde ett

år, tro på fan att jag rullar i sömnen ner på golvet med ett duns klara huve konstigt 

nog men ryggen tog smällen kan inte bocka mej ner :(

Blev middag med Frida vi är istort sett med varandra varje kväll :) Utom helger...

Massa tok & sånt som de alltid är men två utslagna tjejer endå på nåe sätt...

Febern bränner i kroppen :(

Lite roligt hade vi skulle testa torkskåpet åh jag fick typ plats oxå ^^


Näe krypa ner under täcket & film mitt hjärta är hemma hos mamma&pappa!

Pussheej!!



 



Av Karolin - 25 april 2012 23:33

Duktig som vi är jag & Dimma va ute i över 1tim & cykla.

Sen va vi typ avdäckade fixade middag!

Med fem bussen åkte jag till stan möte Olivia för att sen 

gå till stadt & lyssna på Patric underbar karl att lyssna på ^^

Fast jag & Olivia va bland dom yngsta där :)

Patric är domare på utställningar han dömer Labrador & fler raser så fick lite info där ^^

Shiit vilka tankeställare han gav en...Men han har rätt i visa raser ser man inte urstamen från.

Så mkt utseende vi går efter så vi glömer bort funktionen på dom men Labben är bra!

Hundar med intryckt näsa som knappt kan andas usch mopsen är en av dom raserna.

För böjda vinklar ja mkt mer...

Följde med Olivia hem en sväng så fick träffa hennes Trassel & en hund hon har

hand om Alice!

Åhh efter denna kväll längtar jag bara till hösten ännu mera...


Näe en varm dusch sen sänga m hjärtat, Puss



Av Karolin - 24 april 2012 22:55

Nu ska jag & Dimma satsa på beach 2012 igen!!

Vi var ute på cykeltur i över 1tim idag de syns att Dimma gillar de!

Fast åandra sidan så är min tjej posetiv till allt, de som är de bäst med henne ;D

Dimma fick bada idag med tror d är höjdpunkten för henne :)

Mät mej lite överallt på kroppen så blir spännande om 2v om de hänt nåe!

Imorn ska vi ut igen :) Resten av dan plugga trafik sen på kvällen så

äre föreläsning på stadt med Olivia såklart flera oxå.

Får kke en till 4bent med mej hem oxå imorn kväll :)

Nu ikv har jag pluggat med pappa <3

Sen blev de tv myys med Frida  med massa gött till ^^

Sökt 2 jobb till fast de är bara över sommaren hoppas på svar :)

Hela min vecka händer de grejor...

Igår va jag till stan med Lollo :) Sen red jag lite på kvällen Idag tränat & pluggat!

Imorn träna,plugga & föreläsning...

Torsdag prov hoppas de går vägen nu!! Sen ska jag fika m Sofie och kanske 

fira m Frida :)

Fredag inget planerat ännu jo träna sen vet jag inte joo städa!

Älskar såna här veckor där mkt händer :D

Näe dusch sen mysa ner mig med hjärtat. Puzz!


  



Av Karolin - 23 april 2012 22:17

Fina Lollo kom sen åkte vi te stan :)

Men fyy vilken pms kontrollant hatar gubbfaen...

Hatar x-trafik surkukar..

Han förstörde min dag surkuk!

Så varit småargh hela dan :P

Blev stallet m Frida vi kollade på Pia!!

Fick en storkyss med tunga & allt av Räven han tyckte att jag 

behövde d tydligen ^^

Sen så travade & skrittade jag av goa Räven ^^

Finns mkt minnen med denna kille <3

Ovant att rida men endå vant kände mej hemma igen :)

Men mina tuttar har förfryst käns d som, dom blir aldrig varm :P

Dricker lite cappuccino sen en het dusch så kanske tuttarna kommer tibaxs haha xD

Imorn kommer hjärtat <3 

Blir nog en dejt med Lollo oxå <3 :)

Åhh störrigt så mkt fett tkr jag inte att jag tappat men faen fryser mkt lättare nu för tiden.!

Mars å april som vi är i nu fryser för ingeting sen jag började hårdträning...

Har varit varmblodig av mej tänk då jag som vill gå ner mer om jag lyckas kommer

ju darra som ett asplöv för ingenting...


Näe natti, Puss!

Bjuder på en bild på Räven som ja red ikv ;)


 



Ovido - Quiz & Flashcards