KarolinRooth

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2013

Besviken...

Av Karolin - 19 augusti 2013 21:34

Jobbat i tvättstugan man blir tung i huve när man jobbar

där med allt :(

Drog ihop en matpaj till mig & föräldrarna supergött ^^


Min andra halva får sova hos dom ikv :/ <3

Men imorn ska hon sova med mig och ända tills lördag förmiddag...

Till veckan är jag arbetslös igen :/

Får se om min handläggare på af kallar mig till nåe!

Hellst vill jag ha en fast jobb minst 5dagar i veckan :)


Ihelgen ska jag på grillkväll med Frida =)

Får se om de blir utgång med gänget senare på

lördag kväll...


Men allra hellst vill jag umgås med dig ^^

Du väckte något i mig, ärligt så har jag saknat dig ;')

Jag får bara ta allt med en nypa salt när de gäller dig!


Puss, denna trötta tjej ska sussa!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Karolin - 9 september 2013 13:51

Nattstad:1712800344

Av Karolin - 5 september 2013 17:46

Åkte in till Ljusdal med Lollo imorse :) Hon hade körlektion sen bjöd hon på fika ^^   Efter fikat kollade vi på lite kläder och jag som hatar att pröva jeans hittade super snygga som jag läre köpa när jag får pengar ^^   Väl hemma så s...

Av Karolin - 4 september 2013 23:30

Började denna dagen men super god och nyttig smoothie ^^ Började nio på avdelningen Ville på stömne förskola och jobbade till 13.00 skön dag :) Jag älskar verkligen att jobba med barn! Man får sån härlig energi av dom ^^   Väl hemma tog...

Av Karolin - 2 september 2013 15:04

Jag försöker bara lee och andas och försöker hitta saker som får mig att tänka på annat än dina ord som du sa så klart i helgen... Du är ju helt dum ihuve om du inte tror att de finns en orsak till detta.! Haha fast de är du ju så... Liv...

Av Karolin - 1 september 2013 09:00


Såklart!! Vrf ska de få vara för bra mellan oss?? Inatt visade du vilket jävla SVIN du är... Så glad att du inte va i min närhet för då hade de smällt! Hela aug har varit overkliget bra, men så nu inatt ställde du om de. När jag börjar känna ...

Ovido - Quiz & Flashcards