KarolinRooth

Alla inlägg under juli 2012

Av Karolin - 31 juli 2012 22:00

Handlat med mammsen idag sen har vi satt upp

nya gardiner som jag köpt mkt fint blev de ^^

Tänka sig att imorn äre redan augusti :P

Middag idag blev de på Frigge Pizzan med Frida :)

Sen har vi bara chillat hemma hos henne jag och Dimma!

 

Puss!

Av Karolin - 30 juli 2012 23:45

Tanken va att jag och Sofie skulle ta en fika på kondis :)

Men hon kom på ideen att åka till Ingalund cafét fick med oss Kickan

oxå så blev en mysig tjej utflykt ^^

Dom hade gjort de jätte fint och mysigt i skogsplätt med fina & roliga figurer och

texter ja allt möjligt.!

Sen va vi in på logen och kollade mkt fina saker :)

Efter de satte vi oss ner och fikade och pratade en massa.!

Om saker vi vill göra jag och Sofie ska satsa på att om vi inte kommer ut i världen nu så

ska vi som 65åringar ut i världen för då är allt klart!!

Mkt prat och skratt och gofik turen hem stannade vi vid brikaloppis!

Jag fyndade gardiner för 50kr ^^

Iaf sista stoppet gjorde vi vid västansjö macken då vare glass, gött i värmen!

Men sen blev de raka vägen hem, underbart var idag iaf kul att åka på äventyr med

härliga brudar fler såna dagar och nästa gång läre vi ha med Malin oxå ^^

För då blire som förut vi fyra på nya äventyr saknar de nå hemskt mkt!

Iaf Sofie kke hamnar i Norrköping till hösten, och Kickan till Umeå igen för att

fortsätta sin högskola :( Tråkigt men så är livet!

Funderar själv allvarligt på att ge mig ut med miin Dimma för utan min kära

hund vågar jag inte hon är min trygghet i livet<3

Får se nu om Lollo hamnar i Piteå elr Gävle då äre ett säkert tecken på att jag oxå

ska ut och testa vingarna lite ^^

 

Kke ska åka Ålandsbåt till helgen inget säkert får se

hur de blir :) Pussheej!

 

   

 

 

Av Karolin - 29 juli 2012 23:03

 

Äntligen idag blev de Fönebo med sol och bad med Frida ;D

Efter typ 2tim kom min broder och Kickan och gjorde oss sällskap!

Mkt skönt vare att vara på en strand första gången för iår...

Fin bikini streck på rygga har jag fått xD

Nu ikv har jag och Frida slappat framför tvn och bara chillat!

Ska ta en dusch nu sen hopp i säng m hjärtat fast hon sover redan :)

Bjuder på en bild på min 2012 otränade mage och en flumbild :P

 

Pussi!

 

   

 

Av Karolin - 28 juli 2012 21:10

 

Bara för jag hade planerat stranden med Frida, Kickan, Malin och bror min så blire

såklart skitväder :(

Frida såg att de kke blir fint imorn då ska vi två åka iaf ^^

Måste ju få ligga på stranden 1g iaf iår :P

Idag gjorde jag tacos till middag men min stora portion blev de icke.

Skulle mina vänner och familj sett mig skulle dom tro att ja va sjuk haha

Men kan vara för jag går ner ivikt som inte magen vet hur mkt den ska ta in för

den säger stopp mkt tidigare :P De gör den med allt nu förtiden inte lider ja e!

Helgen har varit nykterhelg mkt skönt bara myst med älskade hunden min <3

Dock har jag saknat Lollo :/ men imorn kommer hon hem igen :)

Onsdag blire kke vallen igen är ju sista gången dåe!!!!

Snart börjar ja min praktik på dagis oxå hoppas de blir kul...

 

 

Till nå helt annat tänk att de snart gått 4årsen jag va med en störd kille som

förstörde mig på alla tänkbara sätt, haft sjukt svårt och har än svårt att vara avslappnad bland

okända killar...Litar inte alls och är absolut inte trygg! Men de tar sig jag blir tuffare!

Äckligt hur en människa kan förstöra en annan så mkt...

Dessutom har de gått över 4år och jag är fortfarande inte mig själv, de är sjukt!

Men som sagt de har släppt lite iaf...Tack för vänner som hjälpt mig igenom!

Och den enda killen som jag kan prata med allt och lite till om han har hjälpt mig sjukt mkt

är ju snart 5år sen han kom in i mitt liv. Han fanns innan de här hände nog drf jag litar

så mkt på han sjukt mkt trygghet har han gett mig efteråt iaf! 

 

Näe nu ska jae icke skriva mer ska ut med hjärtat sen kke ett zumba pass innan

sängen ^^ Fattar icke att zumba kan va så jobbigt :P

 

Puzzi puss!!

 

Av Karolin - 27 juli 2012 16:11

Blev morgonpromis m hjärtat imorse sen blev de frukost te henne :)

Jag körde ett zumba pass innan jag fick frukost...

Sen solade jag lite på balkongen och lyckades somna såklart haha!

Ännu mer färg fick jah såklart ^^

 

Städat lite sen varit nere vid båthamn och badat jag & Dimma :D

Nu ska jag iväg och äta med Frida hörshaaj Puss!!

Av Karolin - 26 juli 2012 23:30

 

Igår onsdag tränade jag zumba på möran sen städa jag lite!

Va ut på en promis/jogg med Dimma sen på eftermiddan hämta pappa henne!

Färgade håret igår oxå, blev nöjd ^^

Sen på kvälls sidan gick jag till bygdis satt där utanför i husvagnen och söp med 

glatt fölk :D

Lite senare kom Kickan en sväng oxå :)

Ett tag efter så gick jag, Malin och Lisa in på vallen och träffade mer fölk ^^

Efterfesta i husvagnarna med mer trevligt fölk!

Gick hem till mig sen jag va så himla full och trött nöjd för kvälla!!

Men fick en jätte härlig kväll med underbart fölk såklart ;D

 

Idag har jag mest slappat!

Va upp vid tio men sen somna jag på balkongen blev lite brun på köpet med ^^

Iaf mitt hjärta är här igen <3 Så nu kommer jag sova gott inatt...

Skippade träningen idag men imorn ska ja ta ett zumba pass igen, fattar icke att

de är så jevla jobbigt nyttigt iaf!!

 

Puzz!!

 

 

 

Av Karolin - 24 juli 2012 23:52

 

Idag kom goa Linnea hitt fina vän och hon hade med sina hundar Saga och Maja så

Dimma fick leka idag igen ^^

Började med att köpa lunch på elvan sen åkte vi hem te huset!

Hundarna lekte och tiggde medans vi njöt prata och käkkade haha;)

Efter vi smält lunchen gick vi till abbornsjön där hundarna badade för fullt :D

Hade jag haft badkläder med så hade ja vare i oxå.

Men vi nöjde oss med att se hundarna njuta.!

Väl hemma bakade vi en ny choklad kakka som finns med i solo tidningen!

Den såg fin och icke kladdig ut men skenet bedrar den va mkt kladdig och sjukt saftig...

De med vanlijvisp va sjukt gott elr som Linnea sa " De här knullar en i munnen"

Haha min goa Linnea med sina kommentarer älska :D

Imorn blire vallen med kusin Malin säkert fler oxå!!

Sista dan som rödhårig på ett tag nu, färgar de brunt imorn...

 

Nyss varit ute på kvällspink med hjärtat som nu sover sööt :') 

Vetnii va ute i bara Linne och shorts de är sommarvärme ikv massa ++++ på de!

Inte känt sån här värme ute på kvällen på hela denna så kallade sommar :P

Hoppas på samma värme imorn kväll ^^

 

Nu ska jag duscha sen sova m hjärtat natti Puss!!

 

P.s Låt detta bli riktigt då blir jag glad!

Ska hålla tummarna och sova med ett leende inatt iaf!

Av Karolin - 23 juli 2012 21:24

 

Va in till stan och shoppade lite ^^

Väl hemma kom mamma och vi åkte hem till Anita & Ivan för Linda är här hemma

med sin familj karl,barn och hund :)

Dimma och Jessy lekte hela tiden :)

Medans vi satt och prata gamla minnen och fikade!

Jag var mkt med Linda när jag va yngre tills hon började gymnasiet då

flyttade hon och har nu en söt dotter som är jätte go inte blyg alls :D

Var år och dar sen jag träffade Linda men idag blev de av!

Våra famlijer var istort sett jämnt tsm på semester ihop massa tokiga

äventyr haha!

Näej nu ska jag glo på film och mysa ner mig bredvid en mkt trött hund ^^


Puss!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards