KarolinRooth

Direktlänk till inlägg 2 september 2013

I forgive a lot, but never forget what`s said and done!

Av Karolin - 2 september 2013 15:04

Jag försöker bara lee och andas och försöker hitta

saker som får mig att tänka på annat än dina ord som

du sa så klart i helgen...

Du är ju helt dum ihuve om du inte tror att de finns

en orsak till detta.!

Haha fast de är du ju så...

Livet går vidare och jag hoppas verkligen att du får

in i ditt tröga huve hur mke du sårar folk på sättet du går fram!


Nu ska jag träna min mage och rumpa^^

Vid fem ringer middagsklockan hos Frida ;)

Ikv ska jag umgås med bästis <3


Puss!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Karolin - 9 september 2013 13:51

Nattstad:1712800344

Av Karolin - 5 september 2013 17:46

Åkte in till Ljusdal med Lollo imorse :) Hon hade körlektion sen bjöd hon på fika ^^   Efter fikat kollade vi på lite kläder och jag som hatar att pröva jeans hittade super snygga som jag läre köpa när jag får pengar ^^   Väl hemma så s...

Av Karolin - 4 september 2013 23:30

Började denna dagen men super god och nyttig smoothie ^^ Började nio på avdelningen Ville på stömne förskola och jobbade till 13.00 skön dag :) Jag älskar verkligen att jobba med barn! Man får sån härlig energi av dom ^^   Väl hemma tog...

Av Karolin - 1 september 2013 09:00


Såklart!! Vrf ska de få vara för bra mellan oss?? Inatt visade du vilket jävla SVIN du är... Så glad att du inte va i min närhet för då hade de smällt! Hela aug har varit overkliget bra, men så nu inatt ställde du om de. När jag börjar känna ...

Av Karolin - 30 augusti 2013 17:49


Jag mår fortfarande bra:-) Vissa saker mår man helt underbart av de går inte neka! Du är helt förändrad om man jämför hur du varit förut men till de bättre:-D Åtta imorse tog jag en powerwalk runt kyrkan med Dimma ? Hur friskt och skönt som hells...

Ovido - Quiz & Flashcards