KarolinRooth

Alla inlägg under november 2011

Av Karolin - 30 november 2011 22:53

Sara i Prison Break serien lever ^^ Är nu inne på sista säsongen :P

Ja vad har jag & Dimma gjort idag?!

Myst såklart & varit på promenader tsm <3

Hoppas detta blir nu nästa helg lämnar jag Delsbo lite & besöker Gävle :)

Kan behövas att få komma härifrån nu känner jag!

Min dröm kanske blir sann endå :') Hoppas på lite jobb nu så får vi se vad som sker...


Tänk att jobbiga minnen aldrig försvinner över sju år sen de hände!

Men endå blev jag påmind nu ikv liknande musik, så glad att jag hade Dimma med mig!

Kändes som hela jag höll på försvinna bort ett tag...

Jag valde ett beslut då detta hände som jag ångrar idag men jag tror inte jag skulle haft mindre ångest endå.

Ja jag har haft återfall om detta, extra starkt blir de med alkohol...

Dock har jag skyllt på järnbrist å sånt när jag väl försvinner så mkt.

Fast sista gången jag fick ett panikfall var i Gbg 2010 då skyllde jag på magont minns jag sen låg jag bara & skakade & visste knappt vart jag var, de enda jag hörde va Peters röst som sa att han alltid skulle finnas här & stötta mig hjälpa mig igenom detta, många fina människor nere på ön hjälpte mig mkt om de här!

Hade nog endå inte kommit så här långt om jag inte hade haft Peter som hjälpte mig i början.

Men än idag känner jag osäkerhet bland vissa fast de har ju oxå att göra med vad som hände för 3år sen.

Klart jag spänner mig, med de lossnar mer & mer...

Nu ska jag duscha bort tankarna de blir nog en lång natt nu tankarna kommer tibaxs paniken & ångesten...

Aldrig vill jag va med om detta nå mer, ingen förtjänar uppleva detta & sedan bära de med sig dag som natt!


Näe skrivet av mig lite Pusshej!


Av Karolin - 29 november 2011 23:45

Prison Break serien helt fast är man vill bara se nästa & nästa avsnitt ^^

Åhh vad argh jag blir när idioterna dödar dom oskyldiga, som Sara usch blev lite tårögd...

Idag gick jag & Dimma upp vid halv tio duktiga tjejer :)

Vi har donat lite här hemma, pappa kom ikv & satte upp de sista så nu blire de lite mer hem trevligt här!

De posetiva är att snart får jag äntligen mina pengar då blire tv & körkort =)

Jag har dom bästa föräldrarna man kan ha dom försöker alltid sitt bästa med att hjälpa mig.

Ikv när pappa va här frågade han om jag ville ha en kombi passat elr audi ^^

Lättast var de om jag tog Audin minst jobb så ja inga pengar behövs för att få en bil iaf =)

Endast körkortet så har jag bil värsta lyx juh!

Näe måste ut med Dimma sen myser vi framför mer Prison Break imöra ska jag börja kolla på sista säsongen :D


PussHej!!


Av Karolin - 28 november 2011 21:52

Mys med Dimma långpromis på dan de behövdes rensa tankarna!

Gick en kvälls promis oxå, jag bara älskar miin tjej som vaktar matte mot konstiga personer :)

Seriöst vad jag inte orkar, trodde jag skulle må bra bara du flyttade bullshit vrf änns försöka juga för sig sj.

Visst tycker jag om Kex men jag hittar inte den riktiga glöden i mig...

Glöden som ville leva nere i stallet bland hästar vart är den?!

Har mitt intresse slocknat tills slut endå? Troligen för tillfället för nu längtar jag inte efter nått...

Jag har förlorat så många hästar som jag älskar så starkt vissa kommer jag aldrig träffa igen förens i himlen :'(

Vågar inte fastna längre, de går inte saknar er för mkt...

Jag vill hitta dig Freyr hoppas att du är vid liv...

Saknar FaksGnista nått fruktansvärt starkt hon hade jag oxå ett unikt band till

Näe lite tacos & Prison Break så tankarna får vila & såklart myys med mitt älskade hjärta

EN bild på saknade Freyr <3 Fina pojken!

 


Pusshej!!


Av Karolin - 27 november 2011 22:00

Vi fick iaf snö tills idag :)

Hade en överlycklig hund lekte sälen hela tiden ^^

Blev spagetti & köttfärsås till middag idag!


       


Näe mer Prison Break tack min nya drog :P


Pusshej!

Av Karolin - 26 november 2011 23:11

Tänk detta år börjar närma sig sitt slut oxå...

Fick sova någorlunda bra inatt :)

Åkte hem på förmiddan donade & sånt gick en promis med mammi & Dimma <3

Blev pizza till midda ^^

Nu sitter jag hemma hos mej med mitt hjärta <3

Imorn äre 1advent fast har 0% julkänsla...

Julpyntat & fått en julblomma av mamma så känslan kke kommer!

Gjort knäck idag meed :) ska nog göra lite mer julgott senare nån dag igen =)

Nu ska jag slappna av & kolla Prison Break nu ska jag börja på andra säsongen.


Näe inte ro att sitta här & skriva pusshej!!


Av Karolin - 25 november 2011 23:45

Tjoflöjt...

Idag följde jag med min kära vän Rita till Hudik :)

Lite shopping till lägenheten måste ju få in lite julkänsla ^^

Nu äre fint här i mitt lilla hem ;)

Blev bjuden på fika oxå =) 

Väl hemma i Delsbo käkkade vi mat från kärringgrillen!

Nu har jag bara tagit de lugnt, tänkte följa med på Pub Dellen men kände inte för de!

Haft sjukt ont i ryggen & magen idag.

Mådde så hemskt ila runt åtta, yees min älsklingsvecka köm på posten :P

Klart fröken spydde, gör jag jämnt innan de börjar så hade en bra magkänsla på att stanna hemma...

Nu sitter jag med värk i magen, ryggslutet & mår ila blir en lång natt så är starten alltid nu inget hjälper heller.

Har jag tur så mår jag lite bättre om 2-3dagar igen nu kommer jag inte göra mkt pågrund av ilamåendet suck...

Roat mig med Prison Break första säsongen klar nu blire 2 säsongen beroendeframkallande juh ^^


Näe ska ta en het dusch sen lägga mig & läsa kanske värken minskar med lite heat lotion & värktabletter så jag får sova lite iaf... Pusshej!


Av Karolin - 24 november 2011 21:37

Idag vaknade jag halv ett på dan gick i säng sju imorse :P

Sofie åkte hem lite efter fyra inatt vilken go kväll vi hade asså ;)

Fikade kollade på film & snackade en massa klockan bara tickade iväg...

Varit mer strul & tjafs usch orkar inge mer...

Nyss kommit hem från en skön kväll med Sofie :)

Vi lagade grekisksallad m tillbehör & käkkade hemma hos henne!

Sen åkte vi till Frigge på öppethus myys ^^

Jaa nu blire lite Prison Break sen ett bad efter de ska jag sova :')


 


Pusshej!

Av Karolin - 23 november 2011 19:00

Vad har jag gjort idag då?!

Inget viktigt bara mått skit i stort sett :P

Dimma fick åka hem med mamma runt tre tiden!

Ska umgås med Sofie men nu måste jag kasta mig i duschen innan hon kömmer ^^


Pusshej!

Ovido - Quiz & Flashcards