KarolinRooth

Alla inlägg under juni 2013

Av Karolin - 14 juni 2013 23:49

Va på avslutning för niorna kusin Albin och Elin slutade usch dom småskitarna börjar gymnasiet till hösten ;-)

Sen på kvälla blev de firande för mormor <3

Nå helt annat...
Jag har makten nu och jag lovar dig
min vänskap kmr du icke få igen
så falsk som du är!
Jag bara längtar efter att få trycka
ner dig så du fattar...
Inte långt kvar nu!

Puss.

Av Karolin - 13 juni 2013 23:38

Mån och idag vare teori för sommarviket.
Till veckan blir introjobb mån-ons sen lov till 24juni då börjar allvaret :-D
Va på broman idag och de va sig likt va lyftteknik där...
Åkte ner på stan och shoppade lite :-)
Nu äre 3 årsen jag hämtade hem min vackra hund Dimma <3
Upp tidigt imorn kusin Albin slutar nian shiit asså !
Puss.

Av Karolin - 10 juni 2013 22:45

Hur har eran/din dag sett ut?
Min dag har innehållit mke slappt på förrmiddan :-)
Vid 13.00 - 15.00 va ja på info inför sommar jöbbet !
Dryg info men får betalt för den ^^
På torsdag ska ja in till Broman 08.00- 11.30 då äre mer info som man får betalt för.
Sen till veckan 3intro dagar på jobbet med betalning.
Efter midsommarhelgen börjar allvaret kmr endast ha 19dagars ledighet.
Men de blir la pengar iställe :-)
Imorn ska ja fortsätta med att måla klart hyllorna så jag kan ta nästa möbel.
En byrå som ska få bli vit lutar de åt.
Måste hitta nått snyggt köksbord m stolar oxå...
Nepp nu sova, Puss Nea!

Av Karolin - 9 juni 2013 15:26

Jag tänker, tänk om jag inte kan släppa dig mer...
Jag som trodde att jag skulle klara mig bättre ensam. Men sist jag såg dig fanns känslorna kvar.
Varför känner jag så här än? De förvånar mig. Det går snabbt från älska till hata och hata till älska...
Du har två sidor och de ogillar jag!
Vrf kan du inte ha den braiga och fina sidan som du vissat mig ett ex antal gånger jag saknar han mest.
Kanske vi en dag möter vardagen ihop igen, ismyg önskar jag de :-)
Puss!

Av Karolin - 8 juni 2013 10:17

Nyss vaknat ligger och tänker på lite allt möjligt...
Längtar te aug men vill icke hoppa över Juli endast längtan till aug beror på eget boende igen:-D
Idag vid 16.00 ska ja på 50års kalas ^^
Kmr bli kusinträff :-)
Tiden fram till de så ska jag måla sen ut på en powerwalk med mitt hjärta <3
Många tankar om hösten men än lämnar jag icke denna by.
Börjar må bra igen i över 6månader sist du hörde av dig och jag börjar äntligen känna mig fri ifrån dig och lär mig att njuta utan dig i min vardag!
Klart att vi träffats men endast med massa folk runt omkring, aldrig ensama.
Neäj ska studsa upp ur sänga om jag ska hinna med allt...Pussi!

Av Karolin - 6 juni 2013 23:17

Hejsan!
Livet rullar på för mej.
I aug flyttar ja till eget igen som jag längtar :-D
Har målat hyllor idag fett dålig på att knäppa före å efter bild ska skärpa mej. Resten av möblerna som ja tänker måla ska jag försöka komma ihåg att göra de med ;-)
Neäj nu ska ja sova Puss.

Av Karolin - 2 juni 2013 17:39

Slappat hela dagen varit och är fet seg...

Och miljoner tankar om framtiden vill ha mke pengar

och genomföra mina mål nu tiden tickar...

2Juni idag asså hallå detta år springer iväg med sån jädrans fart!

Kollat på en serie om Rosa gick på tvn förut :)

Nu letar jag efter nån bra film ^^

 

Tittar efter billigt och bra boende i sthml ska iväg

ngr dagar isommar och träffa lite folk :)

Har ni nå bra förslag så ge gärna förslag.!

 

På onsdag har jag jobb bokat på Junis 07.30 till 11.00 softish dag ;)

 

*Saknar dig så enormt mycke och jag skulle göra precis vad som helst

för att få träffa dig och berätta hur mycke jag saknar tiden vi hade tsm :')

Jag hoppas att vi en vacker dag ses igen!*

 

Puss, Nea!

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards