KarolinRooth

Alla inlägg under januari 2013

Av Karolin - 31 januari 2013 21:08

Cirkelträningen har Andreas lagt av med :/ för lite folk!

Men han har nu ändrat sig och ska ha cirkelträning för mig 

och Frida och ngr till som är villiga och vill ha hjälp med träningen ^^

Så vi kmr inte bli tjocka :P haha!

 

Har ett slutarbete på min praktik jag ska pyssla med alla <3 dags pyssel

på Junis sen typ tänka som jag vore en förskolelärare som typ

vad lär sig barnet med de här ? Prata och fråga hur barna tänker!

De kan bli spännande men mke kul ^^

 

Ikv träna jag och Frida själv duktiga som vi va ^^

15Feb ska vi ha sångsamling på dagis med lek och dans :)

 

Men puss påer!

 

 

 

Av Karolin - 29 januari 2013 22:14

 

 

Imorn äre en dag på Junis med älskade barna, dagarna där är räknade oxå   

Bara ställa sig rakryggad och va tacksam av den erfarenheten jag fått av

att varit där och den enorma kärleken barna har gett mig som är helt

oersättligt underbart ;D Dessa barn kmr jag minnas länge & sakna <3

 

Nu duschen, kmr njuta av varje dag nu med älskade barna mina ^^

 

Puss!!

 

 

 

Av Karolin - 28 januari 2013 21:23

Hittat en låt som är så DU!


Av Karolin - 28 januari 2013 14:46

Inget är sig likt, allt är i förändring!

Jag hoppas på ett bättre år än förut...

Ibland vill jag bara lämna allt här och ge mig ut men

stundvis vill jag va kvar i tryggheten :/

Men sökt jobb på Gotland sommarjobb med Islandshästar ^^

Har även sökt i ett stall i Norge så får la se va som sker!

 

Aja skriver kke mer ikv,Puss!

Av Karolin - 27 januari 2013 15:57

25Jan!


Dagis först på dagen!

Sen elvan med Frida och Lollo möte mig där.

Jag och Lollo åkte hem te mej fixade oss sen traska vi ner

till Gustaf och min bror kom oxå och kvällen började :)

Lollo & jag drog in te stan men kvällen va sisådär så vi stack hem

med 01.00 bussa igen och hamn hos Branten för Gustaf och Ante va där!

Efter de gick vi hem till Gustaf senare runt 05.00 traska jag hem till min goa säng ^^

 

26 Jan!


Vaknade och jag körde Gustafs bil in till stan med Ante, Gustaf och Lollo!

Grabbarna gick på bolaget och jag och Lollo på stan :)

Vi åkte ut till Jimmy och Annelie för Lollos kusin fyllde år.

Hemfärd sen och åter igen hem till mig och vi fixade oss för en till utgång ^^

Förfest hos Gustaf med brodern och Dahlin jag och Lollo tog bussa in te stan.!

Hogges och dansade rövarna av oss lite med Sara och Frida :)

Sen The Bell med andra gänget!

Kvällen slutade på Gossip med Lollo,Brodern,Dahlin,Dalle och Gustaf :)

Och vi träffade Loffe :) Fett längesen vi träffa han lite sjukt att jag och Lollo

pratade innan om hur vi saknade att efterfesta med han ^^

Fick massa goa kramar och vi 3dansade en hel del :D

Shiit sist vi träffa Loffe va i Maj 2012 när vi efterfesta hos han...

Iaf vare kul att dansa och träffa han :)

Sen kom hela vårt gäng upp och dansade med oss, så himla kul ;D

Tog bussen hem kom i säng vid 05.00 imorse igen ^^

 

Men haft en sjukt rolig helg med folket :D

Nu ska jag hämta mitt hjärta hos mamma och pappa men

är bjuden på tacos där först, lyx^^

 

Puss!

 

     

 

Av Karolin - 24 januari 2013 22:23

Lutar mer och mer att jag och min älskade hund flyttar till Dalarna till hösten om jag kmr in :-) Men de hoppas ja! Så jädrans less på denna håla. Men såklart finns de personer som jag kommer längta sönder mig efter som bor här. Men jag tänker inte bli en av dom som inte ska ge sig iväg en sväng mke troligt så kommer jag tibaxs hitt igen efter 1år där, fast vem vet kanske kommer trivas bra där så jag tar högskolan där oxå inget jag vet inuläget... Men våren och sommarn först allt kan hända kke hittar jobb elr nån annan skola i Sverige :-P Nu sova imorn sista Dan för denna vecka. Utgång med Lollo imornkväll bartömning på Gossip och lördag får vi se va som sker :-) Jag håller tummarna på något roligt behöver de nu känner jag :-D Puss!

Av Karolin - 23 januari 2013 21:30

Dagen på junis har la varit bra!

Jag A-C sist men M kom med middag eftersom vi inte

hann hem innan personal mötet :)

 

Min älskade hunde fick tillbringa tiden med Frida 

hon hämtade henne lite efter tre och jag kom till Frida

kvart över åtta ikv dryg dag!

 

Ångesten smyger på mig och anfaller jag mår

inte bra igen :(

Utseende och pengar att de ska ha en sån jevla makt...

Jag tkr att jag ser ut som ett vet inte vad inte är jag snygg iaf!

Skulle aldrig kunna visa mig bland folk utan smink och om jag inte kan de!

Hur faen skulle jag kunna leva med en pojkvän då??

Bara inse kmr alltid leva själv med min hund Dimma <3

 

Nu ska denna tjej sova, Puss!

 

 

Av Karolin - 22 januari 2013 21:01

Fullt ös bland barna på Junis och min ångest över

att lämna dom blir starkare och starkare för varje dag

som tickar fram...

Snart bara 1månad kvar bland dom :(

Man känner dom ganska rejält så de svider verkligen att tänka

snart är min tid över här:(

 

Idag la vi verkligen fokus på cirkelträningen känner att

vi tappat farten men nuså är vi på G igen ^^

 

Imorse la jag märke till nått jag inte sett tidigare...

Han lyssnade denna gång på mig vet inte om jag ska skratta eller gråta?!

Jag vill jubbla samtidigt som de bränner iögonen av besvikelse :/

Dock tusen tankar i mitt lilla huve...

Gjorde jag rätt?! Skulle jag ha gjort annorlunda?! NEEJJ!!

 

Frida ville få upp mitt humör " Men Karro han är så ful, ser ut som en vandrande sopptunna xD"

Asså Fridas meningar är för bra ;D

 

Nu duschen sen mysa ner mig med Dimma! 

Imorn blire lång dag 08.30-17.00 sen personalmöte 17.00 till 19.30 :P

Serri hur ska jag orka, bara vänja sig men andra ord!!

 

Och fredag kmr Lollo till mig och de blir utgång ^^

Behövs verkligen!

Får se om Mattias hittar hitt på lördag, jag hoppas på de :)

 

Puss!

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards