KarolinRooth

Alla inlägg under april 2013

Av Karolin - 26 april 2013 22:25

Började min arbetsdag 09.30 slutade 17.15 men helt slut endå !
Va på snick lugn dag har vi haft men varit mke slö :-(
Klev på tåget till Gävle kl 19.45 sen va vi fast i Söderhamn till 22.00 men nuså snart i Gävle typ 22.40 där väntar fina Linnea på mig :-)
Då börjar våran tjejhelg Äntligen :-D
Puss Nea!

Av Karolin - 23 april 2013 23:06

Kanske bor kvar här i höst oxå sen flyttar till våren

när de blir nytt år liksom men denna fröken hinner ändra

sig många gånger till :D

Men jag börjar komma på fötter igen efter allt som hänt...

Konstigt nog så suddas du ut mer och mer och jag bara njuter.!

Håller tummarna nu på inget bakslag håll kvar med din surfitta du är

med just nu så kan jag få gå vidare och må mke bättre än vad du nånsin

kommer göra med henne vid din sida!!

 

Idag har jag först tagit en morgonpromis med hjärtat :)

Sen bakat en ny kakka ^^ som blev lyckad!

Åkte ner till mormor där mamma va för dom har städat i min

lägenhet så tyckte att dom fick testa min kakka då :)

 

Pratat med älskade Linnea idag och på fredag ska jag först jobba

på Snick sen på kvällen tar jag tåget till älskade Linnea som bor i Gävle

och tänker inte åka hem förens på Söndag så helgen kmr äga sönt :D

Lördag ska vi rööja i Gävle hoppas på att träffa trevligt fölk och ett + om 

de finns snygga killar ^^

 

Imorn ska jag fixa lite saker sen på torsdag äre jobb på Smedjan :)

Fått jobbat mke denna månad och de är super bra!!

 

Puss Nea :)

 

 

 

Av Karolin - 21 april 2013 23:13

Inatt kom ja hem 03.20 runt där blev utgång med min bror, Lollo, Dalle och Gustaf.
Men först grillade vi hos kusin Tomas :-)
10pers va vi trevligt och gött vare!
Efter middan kom 4till och kvällen dansade vidare tills vi tog bussa in te staden ;-)
Blev en hel del dans på golvet med Lollo grabbarna kom stundvis och dansade med oss ^^
Iaf sov te 10.30 va upp åt frukost kollade på film sen la mig och vilade lite klev upp vid 16,00 igen middag sen bara chillat framför Gossip Girl :-)
Imorn äre jobb på bästa avdelningen ska vara på Junis ^^
Kmr bli lång dag börjar 09.00 och slutar inte förens vid 17.30 Men de kmr nog gå bra endå, de blir ju pengar :-D
Nu sova, Puss Nea!

Av Karolin - 19 april 2013 23:13

Dagen har endå gått snabbt med härliga barn.
Go fika på rasten som köksan bakat till oss:-)
Va själv med 4sty från klockan 14.00 och de gick bra runt tre gick vi ut och de va fler ute :-)
Pappa visade upp min nya pärla den blev godkänd av mig och Dimma ;-)
Frida hade gjort en hemmapizza gött :-D
Vi va ut på 1times promis underbart skönt vare ute klockan 19.00 på kvälla väl hemma hos Frida blev de snacks och tv.
Nu sitter jag hemma glor på Gossip Girl ska snart söva ^^
In till stan imöra m Lollo sen grillning med fölk hos kusin Tomas på kvälla :-)
Natti,Puss Nea.

Av Karolin - 18 april 2013 21:19

Iaf snackat med min fina vän Linnea och nästa helg tar jag avstånd

från byn och åker till Gävle där hon bor, längtar redan ;D

De kmr äga och desutom bli super skönt att komma bort härifrån.

Checkar läget efter bra lägenhet i Gävle redan jag ^^

 

Imorn blir de jobb som sagt på Bråk jobbar till 17.15 men har men en 

underbar vän vid namn Frida som vill fixa middag till oss så har man de

underbart lyxigt ^^

Vet inte hur jag ska få vardagen att gå runt utan henne när jag väljer att

byta ort :/

Men på nått sätt ska de väl gå även fast de kmr va tungt i början...

 

En till bra sak, igår fick jag en nyhet av min toppen pappa:D

Ska få en nyare bil en Audi kombi såklart fast 93 och mke fräschare schysst pappa

man har asså ;D

Inte alla som har körkort som får gratis bil ^^

Dels så funkar de bättre att bygga en bur till Dimma i den sa han!

Han tänker då allt på sin dotter och hennes hund :)

Kke nästa vecka får jag nybilen!

Blir typ 6månaders körkortspresent ^^

 

Nu ska jag slappa i soffan med Dimma och föräldrarna innan

dusch och sängen, Puss Nea!

 

Av Karolin - 18 april 2013 14:31

Närå, klev upp och gick en promis innan frukost med bästa hunden <3
Skönt vare men ogilla vädret :-\
Bokad på jobb imorn ska vara på Bråk 09.00 till 17.15 skönt med jobb!
Den 25 ska jag få en riktig utredning på min allergi ^^
Kmr bli skönt att få svar på vad de är som spökar i min kropp...
Åhh jag vill ha en lägenhet som jag kan bo i :-P
Bott själv sen okt 2011 kan lova att jag saknar de grymt mke...
Men bara bitta ihop och låta dagarna springa iväg.
Funderar mer nu kmr nog rikta in mig på Gävle endå till hösten, vill iväg kräks snart på att bo i denna ort.
Träffa nytt folk få börja om med ett nytt liv :-)
Ska fortsätta se lite Gossip Girl!
Ha de, Puss Nea.

Av Karolin - 17 april 2013 23:28

08.00 Började dagen med frukost med barna och fröknarna på ville gröt och tillbehör :-)
Efter frukost gick vi ut och lekte fram till lunchen, skönt vare ute!
Hade en vila efter lunch och alla barn sussade in söt :-)
Gick hem 12.30 för min dag slutade då.
Va onyttig och käkkade på elvan med Frida :-)
Vi tog en promis med hjärtat och för våran skull...
Mke skönt väder va de ute :-D
Har inte fått nå jobb imorn, får ja inge så blire en morgon powerwalk innan frukost med Dimma ^^
Ska hoppa i duschen sen sänga, Puss Nea.

Av Karolin - 16 april 2013 20:32

Tydligen ska dom bara tvätta och måla om i badrummet så de blir till att säga upp lägenheten :-(
Väntar tid på hälsocentralen för en riktigt utredning på min allergi.
Ska få ta blodprov fyfan säger spruträdda jag :'(
Idag jobbade jag på snick 09.00 till 16.30
Imorn äre ngr timmar på ville 08.00 till 12.30 trivs endå bättre bland dom barna men har ju varit där mer oxå :-)
Åhh vad jag saknar mitt egna hem är inte samma sak att bo hoss föräldrarna.
Men de funkar...
Så himlans trött och klockan är inte änns 21.00 ska duscha sen hoppa i sänga :-D
Puss Nea!

Ovido - Quiz & Flashcards