KarolinRooth

Alla inlägg under oktober 2012

Av Karolin - 31 oktober 2012 22:07

Asså om cirka 2timmar äre 1 Nov seriöst vart tar dagarna vägen tkr de nyss va sep!! Jaja snart är detta år över oxå, har varit uppåner hela tiden...Men nu börjar jag må väldigt bra :-) Idag blev jag som sagt inskriven på rekyteringen åh de känns toppen bra, nu bara vänta på jobb men de lät som att de finns mke på dagis :-D Kanske de är dags för mig att få må riktigt bra! Kärleken skiter jag fortfarande i inser att jag måste tycka om mig själv först innan jag kan låta nån annan göra de, även fast jag saknar närheten men de blir bästa så här... Iaf så har jag ögongodis på jobbet sjukt snygg kille där som jobbar åt Jannes Golv... Snart ska han lägga ny matta på avdelningen som jag är på mmmm... Idag på dagis hade vi värsta mys popcorn och kollade på Madicken :-D Sluta tidigt idag eftersom jag läre iväg och fixa så jag kan jobba som vikarie :-) Mamma skjusa mig och vi tog med Dimma ;-) En jambomacka som middag sen va vi till kusinerna Emma, Fanny och Stina träffade deras valp en busig och bittig kille en Elton han fick träffa Dimma oxå :-) Sen åkte vi hemåt, chillade lite innan jag gick och dansade Zumba med älskade vännen Frida vi höll på i över 1tim... Åh nu ska denna trötta tjej sova,Puss!

Av Karolin - 30 oktober 2012 21:44

Dagarna bara springer iväg snart Nov hallå! Vart tar månaderna vägen? Asså bästa praktikplatsen som gör dagarna så rolig ingen dag är den andre lik ;-) Och sånt älskar jag. Man vet inte vad dagen kmr bjuda på, kan inte bli bättre dåe! Imorn smäller de stort steg ska äntligen få bli inskriven i Rekyteringen som jag väntat på de... Förhoppningsvis får jag mer pengar i månaden än nu, de skulle vara härligt att kunna leva utan att oroa sig för pengar jämnt och ständigt... Varit på cirkelträning ikv som vanligt men de va ju gött :-D Imorn kväll ska de dansas Zumba med bästavännen Frida ;-) Börjar 06.30 imöra så nu ska jag sova med mitt hjärta min allra bästavän som är min älskade hund Dimma <3 Puss!

Av Karolin - 29 oktober 2012 21:30


Som sagt kommit mke snö här i denna håla :-P Dansat Zumba som vanligt med Frida fast ikv hade Andreas besök av Fatima som dansa med oss, trevlig tjej! Asså shit vad jag älskar att dansa man glömmer allt och bara dansar loss ordentligt... Idag fick jag höra en bra sak på dagis jag ska hoppa in som vikarie nästa torsdag på avdelningen som jag har praktik på underbart härligt, så på onsdag ska jag till Igge och skriva in mig på rekyteringen, äntligen som jag längtat efter jobb :-D Kan troligen få mer jobb när jag blir inskriven där ^^ Hoppas på de iaf tänk vad skönt att få mer pengar än de jag får nu... Va en inskolning på avdelningen idag mke gullig kille inte alls nå mammig hängde efter mig istället för att va med sin mamma sånt värmer ihjärtat ;-) Jag tkr om mitt liv för jag börjar bli lycklig igen efter allt som hänt i vardagen på senaste tiden...Näej nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen,Puss!

Av Karolin - 28 oktober 2012 22:49

Varit en chill helg... Fredag mamma och dotter myskväll <3 Med min underbara vän Frida och hennes mamma :-) Lördag kollade vi en sväng på marknaden men de va inge att hurra för iaf :-P Slappade framför tvn med Dimma på kvällen de va mke skönt. Idag vare oxå bara tvmys med Dimma <3 Fick nå ryck och bjöd min bror på middag gjorde tacos och till de så kollade vi på en ny Johan falk film ^^ skönt med lite syskontid händer icke så ofta men de va trevligt! Frida kom sen och vi gick en promis med älskade hunden min <3 Efter de softa vi till solsidan men innan lyssnade vi på lite julmusik haha x) Till helgen blire utgång med brudarna Linnea och Madde som de ser ut nu :-D Kmr bli super Nice kan jag tänka mig hoppas på mke trevligt fölk på hogges då!! Saken är nu de, vad ska jag klä ut mig till då? Hmm... Aja de löser sig imorn äre en ny vecka på underbara Junibacken fast utan Sofie :-/ Men men de blir bra endå nu håller jag tummarna att jag får förlängt annars blire inge bra :-P Håller tummarna iaf de skulle vara toppen om de blev så... PussNatti!!!

Av Karolin - 28 oktober 2012 02:20

Asså shit vad man tänker på mke på natta när man inte kan sova... Undra hur mitt liv hade sett ut om jag hade flyttat ner till dig 2010 på hösten hade jag varit lyckligare? Jag tror inte de för när vi sågs Våren 2011 så känndes de som att våran tid tsm var förbi vi bråkade mer än vi var sams! Men sen så såg jag till att va med en annan kille och de blev droppen för dig och idag ångrar jag mig... Jag ska bli stark nu ska bara bo här till sommarn sen ska jag börja folkhögskola i Jönköping eller Färglanda :-) De kmr bli så bra de med Dimma min älskade hund vid min sida <3 Jag längtar sjukt mke efter de, men vissa dagar tänker jag "vill jag verkligen de här, flytta och börja om " Jag behöver de känner jag ut och träffa nytt folk börja uppskatta mig själv som jag verkligen inte gör... Behöver verkligen bättre självförtroende jag innan jag kan släppa in en kille på heltid imitt liv igen... Mer än 3Månader har passerat och DU fösvinner sakta ur mina tankar men än finns du kvar för du gav mig så mke fast du behandla mig mest som skit... Konstigt endå att just du och jag umgicks så pass mke som vi endå gjorde i mer än 1år umgicks vi! Nu går mitt liv vidare med nya äventyr och bättre människor såna som dig vill jag inte ha mer i mitt liv fått nog, Puss!

Av Karolin - 26 oktober 2012 22:55

Idag vare Sofies sista dag på junibacken mke tråkigt :-/ Idag flummade vi rejält med barna och så pysslade vi en hel del. Till lunch fick vi pizza underbart gott kan jag löva ^^ Slutade tidigare så skönt... Jag och Frida har lagat middag till våran mamma och dotter kväll som vi hade ikv med våra älskade mammor sen blev de kladdkaka som efterrätt och maten blev tacos med kykling :-D Min mamma hade köpt en varsin blomma till mig och Frida ;-) Den som är på bilden! Nu ska jag sova ögonen går i kors så slut som artist... Imorn ska jag och Frida gå på marknaden en sväng här hemma,Puss!

Av Karolin - 25 oktober 2012 22:05

Dagen på dagis har som vanligt har varit toppen :-D Ska kolla med Helena om hon kan övertyga af att förlänga 3månader, skulle va så himla skönt! Har inte mått så här bra ja sen jag vet inte när, jo nu luras jag men men de va längesen iaf... Asså cirkelpassen taggar igång mig jag blir alltid så pigg och pep till mer träning efter passet ^^ Näj nu ska denna flicka sova börjar 06.30 imorn :-P Ha de gött alla fina människor där ute, Puss!

Av Karolin - 24 oktober 2012 22:06

Verkar som höstförkylning ska komma och hälsa på i min kropp :-/ vill inte välkomna den för 5öre äns. Den förstör mitt träningsschema igår hade jag öronvärk men den är borta nu så nu är jag Täpt i näsan :-P Har tränat ikv igen Zumba och imorn äre cirkelträning igen underkropp och magen :-) Till middag gjorde jag tacosoppa den blev lyckad :-D god blev den. Näe ögonen går i kors så ska stänga igen dom för ikv, åhh nu äre bara 2månader kvar till Jul!! Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards