KarolinRooth

Alla inlägg under december 2012

Av Karolin - 29 december 2012 23:35

Troligen sista gången jag var på gymmet idag för iår med Frida :-D Blir nya tag 2013 då ska vi ju satsa på beachen ^^ Har storstädat idag elr rättare sagt ikv fick nå ryck! Nu chillar jag framför film med den jag älskar mest av allt i mitt liv min älskade hund Dimma <3 Hon gör så jag andas frisk luft varje dag ;-) Om jag är ledsen så pussar hon bort mina tårar, är jag arg så pussar hon bort min ilska, är jag lycklig så är hon lycklig med mig, hon är mitt allt <3 Nu ska jag mysa ner mig med mitt allt ;-) Puss!

Av Karolin - 26 december 2012 21:32

Ingen matlust alls idag! Men en hel del tankar efter gårdagen och natta... Som jag skrev tidigare så fick jag sällskap inatt hos mej :-) Alltså jag drack hur mke som hellst igår 7öl och 6jägershots och lite vin på förfesten. Sen 2öl och 1drink på svanis så jag va rätt nöjd. Har sovit mest hela dagen vaknade och klev upp när Jonas skulle hem sen blev de duscha efter de söv ja vidare!

Nu är jag hemma hos mamma och pappa kollar på film, imorn ska vi in och gratta kusin min :-)

Sen ska jag stor städa. Puss!

Av Karolin - 26 december 2012 16:59

Igår då, först åkte jag och Lollo in till stan men inget va öppet pappa hade läst fel :-P Miin älskade hund Dimma fick leka med Pastorn :-D Runt fyra åkte vi till Greta och hon sminkade oss mke vackra blev vi :-) Vi förfesta med ett glatt gäng innan vi begav oss Till svanis. Va sjukt mke fölk där. Tror jag minst 7olika killar som försökte klänga på mej, suck! Dock 1 fastnade jag för så hamna i hans hotelrum massa myys och prat ;-) Kmr inte ihåg va han heta men snygg va han. Jag valde att åka hem lite före två. Va nöjd på folk jag då. Men mådde inte bra i psyket så Jonas kom över  & söv han hade varit på Motorgårn!  

Puss!

Av Karolin - 26 december 2012 03:15

Jag kmr sova tryggt inatt.

Räddning, Jonas kmr snart och sover över :)

Så skönt känner redan att jag inte är lika rädd.

Hatar att få dessa ångestattacker men just ikv har jag tur.

Precis vad jag behöver, vill inte va elr sova själv.!

Ibland är turen på min sida oxå ^^

 

Pussi!

Av Karolin - 26 december 2012 01:45

I bilen påväg hem från svanis vill bara bort härifrån hem till tryggheten,

men tryggheten är flera mil bort & på en ö :/

Haft ångestattacker ikv ush...

Allt jag önskar är att få höra din röst nu just NU, ännu

bättre ligga tryggt bredvid dig endast du får mig att va mig själv...

Men din röst och sång får mig tibaxs på jorden!

Åhh skiit vad jag behöver dig & saknar dig massor <3


Usch blir en vaken natt och tokfull...


Av Karolin - 24 december 2012 02:48

Klockan tickar mot 02.30 de är julafton men denna blonda brud som ligger i sängen med sin älskade hund kan verkligen inte sova :-( Ska upp 09.30 för att hinna vakna och fixa allt 11.15 kommer älskade vännen Frida vi ska åka till Andreas och Fatima & Maria en snabbis efter de ska jag in till stan firar jul med släkten hos Gudmora min :-) Sen blire chilla på kvällen... För ladda om till den 25 då skare rööjas med Lollo på svanis ^^ Får la se om Mattias vräker sig ditt oxå jag hoppas verkligen de! Åhh såna här stunder vill jag ha pojkvän, liksom när man inte kan sova så har man nån att prata med eller bli avslappnad... Vakna upp på morgonen vid nån som betyder nått och som ger en trygghet va ett bra tag sen de nu! Dels så har jag så himla svårt att släppa in nån. Finns bara en kille som jag har släppt in till 1000% så ja jag har svårt att lita på killar folk i almänt oxå. Sista jag va obeskrivligt kär var sommar/hösten 2010 och de va i han som jag släppte in till max. Vi träffades första gången 2007 kännde direkt en trygghet av han :-) Näej nu God Jul Och God Natt! Pussi!

Av Karolin - 22 december 2012 23:39

Fredag 21dec... Vaknade och va grymt förkyld orkade knappt lyfta huve så blev hemma:-/ Efter ngr timmars sömn va jag lite piggare. Tog audin in till stan fixade sista julklapparna ;-) Sen hem och in igen till stan med Frida vi käkkade på Kina men min apptit när jag e sjuk är inte stor jag äter som en myra x) Fick ta med mat hem! Väl hemma fick nå ryck och städa från golv till tak i badrummet åhh så fräscht de blev :-D Sen åkte jag till föräldrarna ett tag efter de vare bara hem te sänga! Febern kom på natta och åter igen fick jag ställa in med Mattias :-( Men till veckan ska han komma iaf :-D Idag lördag bara slappat näej nu ljög jag allt. Har tvättat massor av kläder och byt sängkläder gjort fint i sofforna och diskat sen nu ikv gjort cheescake ;-) Nu ett het bad sen sova :-) Jobbiga är att jag saknar din närhet nå sjukt mke nu :-/ All trygghet som du gav mig... Jag hoppas att du en dag öppnar dina ögon och vågar vara så fin som du stundvis va imot mej! Det är den killen jag saknar... Puss!

Av Karolin - 20 december 2012 23:26

Fick kläningarna och skorna från Nelly idag och är nöjd med allt :-D 15,5cm klack på skorna så gåträning varje dag så kke med lite tur går jag snyggt i dom till Nyår ^^ Fick julbord på jobbet mke gött :-) Fick rycka in på Ville igen va fler barn där men va in på Junis och fick gokram av mitt go troll <3 och hon prata en massa med mig söttjejen min :-) Smått besviken över att jag inte fick vara hela Dan med henne men efter nyår får jag mysa med henne! En mamma på Junis berättade att T pratar mke om mig hemma åhh de värmer så sjukt mke i hjärtat ;-) Jag blir hemma imorn är inge pigg alls :-/ Natti,Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards