KarolinRooth

Alla inlägg under maj 2012

Av Karolin - 29 maj 2012 22:16

Inge pep alls på att kliva upp 08.00 imöra för att åka

in till trafikskolan :P Skapligt less kke satsa på epa istället ^^

Allt är skiit nu, inget blir som jag tänker mig...

Åh du gör inte saken bättre ena sekunden får du mig att lee nästa

sekund sårar du mig lika hårt som alltid...Jag vill inte tycka om dig längre...

Snälla du ta avstånd från mitt liv, vissa dig inte, hör inte av dig så jevla

spyless på just dig jah nu...Känslokalla svin äru iaf!

Men de har jag vetat om länge men de går helt enkelt inte in i mig helt.!

Allt är jag spyless på nu!

Tur jag har dom bästa vännerna & familj och den absoluta bästa hunden <3

Asså bättre första hund kan man inte få miin princeza <3

Långa vägar åkte vi men jag bara kännde att det va dig just DIG jag ville ha och ingen annan...

Underbara föräldrar har jag som förstod de och så underbart rätt jag hade du va miin <3

Alla i min närhet tkr om dig elr älskar dig du charmar alla till att vilja hälsa & klappa på!


Näe nu duschen sen sova! Försöka peppa mig lite inför imorn 

men de är svårt...Puss!

Av Karolin - 29 maj 2012 14:48

Asså shiit snart är Maj över oxå dagarna bara flyger iväg :O

Vaknade halv nio idag klarvaken så då tog jag & Dimma en promis

te hemköpa handlade lite sen gick vi hem!

Dimma fick hälsa på en hund oxå gillar hundfolket som inser att det är

lättare att låta hundarna hälsa för sen brukar d vara bra!

Loffe & Lollo pratade om serien Rome nu har jag börjat kolla på den och jag 

tkr om den än så länge ^^

Sitter & kollar på jobb men d finns icke mkt att hurra för!

Lördas prata jag & Lollo om när vi bodde ihop några månader och att vi 

trivdes väldigt bra med de oxå ;)

Får hon jobb så vill hon flytta in igen ^^

Vi hade absolut inge problem med att bo i en etta tsm :) Inte lätt att hitta en

tjejkompis som man kan ha så lite plats med och endå funkade de toppen!

Usch idag äre kallt men soligt men icke så skönt att ligga ute :P

Vill få mer färg, dock brände jag sönder tuttarna i söndas :/

Näe nu ska jag slappa m hjärtat ta en promis igen snart!!

Pözz :)


Av Karolin - 28 maj 2012 23:45

Inte gjort ett jevla skiit!!

Åh ingen bakfylla fick jag heller ihelgen soft^^

Pluggat & sett serie idag !

Kvällssidan kom broder ner med mitt älskade hjärta

Vi har bara myyst...Myste i sängen såklart somnade vi :')

Dimma är mitt allt

Tack vare henne som jag leer mot allt jobbigt i vardagen!

Hon är mitt ljus i allt mörker, lyser upp varje dag med kärlek:')

Nyss kommit in från en kvällspromis möte Jonas & han blev

upp pussad av Dimma för han hälsa på henne :)

Hon e bra go miin tjej!



Knäppte en sötis bild på oss.!

Har ingen blixt på hon blundar endå & lutar sig imot mig söthjärtat mitt

Puss!

 

Av Karolin - 27 maj 2012 21:33

Igår drog vi igång festen ^^

Jag,Lollo,Martin,Jimmy,Frida & Irina :)

Efterfest blev med Loffe elr vi satt hos Jonas först men inte länge:P

På slutet vare bara jag & Lollo kvar hemma hos Loffe vi spelade Fiffa för fullt:D

Höll på hela natta lång:P Kl sju på möran gick vi ut & sola sen har vi druckit öl

och solat hela morgonen runt tolv ett tiden gick vi till gameln och käkkade frukost :)

Sen gick vi tibaxs och sola igen...

Lollo åkte hem runt halv fem så då gick jag hem & tog ett långt bad!

Inte sovit ett skiit :P

Kollat lite på tvn m Frida helt död e jag vet knappat va jag heter :P

Nu ska jag sova, hoppas jag kan de för jag behöver verkligen...

Inte hunnit fått bakfylla än va faen full när vi va på gameln tror jag e de lite än

käns de som & trött så ja jag är sliten!

Men shiit vad kul jag & Lollo har haft de med Loffe sjukt mkt skratt har vare ;D

Först nu jag verkligen känner mej trött till att sova!!


P.S  Jag fattar inte vad du håller på med?

Hur tänker du igentligen? Kan inte va normal för fem öre du eh!!

Väx för faen upp...


Bjuder på en snyggish bild på två fulla tjejer från inatt ^^

 


Puss!!

Av Karolin - 26 maj 2012 16:00

Frida kom & fikade fick en sööt blomma av henne :)

Efter ett tag gick vi ner till båthamn med Dimma hon njöt kan ja lova!

Satt där nere en stund innan vi gick hem igen...

Duschade & fixade mej lite sen kom pappa & hämta hjärtat <3

Jimmy är här Lollo & Martins vän dom jobbar och kommer senare..

Ikv blire rööj, Puss!!


Av Karolin - 25 maj 2012 20:45

I detta liv har jag nu levt i 22år ute i världen ^^

Hade kusin Malin här på förmiddan vi satt & stekte för fullt så 

nu har man ännu mer färg på sig :D

Sen kom Lollo en sväng :)

Åkte hem & käkkade go midda mumsfilibaba!!

Nyss kommit ner till mej nu och inväntar Irina :)

Myser m Dimma så länge <3


Puss!!




Av Karolin - 24 maj 2012 23:27

Idag har jag solat min sista dag som 21åring ^^

Tillåmed fått lite färg :)

Solat i stort sett hela dagen lång, grymt skönt...

Bytt piercing i naveln så nu är den sommarfiin :')

Shiit blivit rejält skrämd idag med haha så gåre när man är i egna

tankar och möter nån, tror hjärtat flög ur en sväng slog värsta snabbt haha xD

På eftermiddan åkte ja hem bakade & käkkade middag m familjen så skönt att

inte äta ensam har inget imot att laga de är kul värreh äre att äta sjukt tråkigt

att äta sj...

Sen så va ju bror hemma oxå :')

Näe nu ska jag duscha så de blire fortare morgon mamma kommer då ^^

Sen kommer älskade kusin Malin på förmiddan sen ska jag hem & äta med

älskade familjen sen ner & då kommer Lollo iaf vad som händer sen vetja icke!!

Men jag & Lollo har aldrig tråkigt!

Älskade hjärtat mitt ät här vi gick runt kyrkan i rask takt ikv shiit båda va trötta & nöjda!

Nu sover hon sött <3 <3


Pussi Puss!


   


Av Karolin - 23 maj 2012 23:13

 

Såklart gick de skiit... Kanske lättare med epa ^^

Men min pappa e envis han har redan fixat ny tid :P

Pappa bjöd på Max igen vilken underbar pappa jag har <3

Väl hos mej gick jag till Lollo vi snackade & solade...

På kvällssidan gick jag & Frida till elvan käkkade glass sjukt gott med kulglass med

smaken hallon/saltlakris mmmmm ^^

Så tacksam för det stödet alla ger mig & vill alltid muntra upp en sur Karro!!

Till veckan blire igen tänker icke säga dag kke går bättre då...

Klara jag icke nu måste jag göra om allt men ska ligga i hårdpluggning nu.

Vill glida runt i min egna Audi juh :/


Mitt hjärta kommer imorn <3

Ska duscha nu sen sänga, in till stan en sväng imöra.!

Puss!!

Ovido - Quiz & Flashcards