KarolinRooth

Alla inlägg under februari 2013

Av Karolin - 28 februari 2013 21:20

Började nio blev möt i dörrn av en glad A-C som va ensam M va sjuk!

Samlade barna och dom fick isglass och popcorn bjöd jag på ^^

Haft blandade känslor kul att jag ska prova ett nytt ställe men kmr

längta ihjäl mig efter mina goa troll ungar :)

 

Dagen bara svischa förbi vid fyra var jag själv

med 2barn mke mysig sista stund hade vi målade och 

smaska i oss lite mer glass :D

Fått massa goa avskeds kramar av barna och 2 av underbara A-C :)

Fick en puss oxå av ett barn gounge :)

Och fick en söt teckning av dom ^^

Hur ska jag klara mig utan all dess kärlek!?

Får ju gå och krama på dom 1månad till kmr va kvar i huset...

Men efter den månaden då!? 

Aja de är då.!

 

Nu sova ska in till stan på info om Norge, fått låna mammas

racerbil ^^ Puss!

 

 

 

 

Av Karolin - 27 februari 2013 20:51

Joru våren smyger sakta på här nu :D

IDag när jag va ute med barna värmde solen så himla gött :)

Vore de inte för att klockan tickade iväg så skulle jag kunnat varit

ute mke längre!

Har 1månad kvar på praktik bland barn tydligen, så då ska jag va

isamma hus med bland dom äldre barna ^^

Så jag kmr träffa mina goa ungar lite till iaf små stunder under dagarna!

 

Imorn min sista dag på Junis ska jag va vikarie underbart!

Börjar 09.00 och jobbar till 17.15 sen middag hos goa Frida ;)

Såklart gymet efter de som alltid...

 

Kollar mer på jobb och boende i Gävle och planerar lite mera ^^

Tänk efter sommaren flyttar jag och Dimma ;D

Vi startar ett nytt kapitel, helt fucking underbart kmr de bli.   

 

Nu sänga, min sessa står för bilden idag, Puss!

 

 

 

Av Karolin - 26 februari 2013 21:00

Fick jobb idag på Smejdans Förskola bland dom minsta

barna från 07.30 till 16.00 mke trevlig avdelning med bra personal

och goa barn som var helt nya för mig ^^

Men tkr de gick bra endå, men helt slut nu!

 

Middag va hos Frida sen vare träning för Andreas va 

jag, Frida och Elin :)

Mke kul träning för jag la verkligen 100% ide känns som jag

är på G igen :D

 

Söker jobb i Gävle nu mer och mer...

Tanken är att flytta ditt efter sommaren om jag

inte kommer på nå annat man kan liksom inte

vara säker när man är jag ^^

Har så mke jag vill på en och samma gång!

 

Nu sova om inget jobb ploppar upp så blire en dag på

Junis med min älskade barn imorn, Puss!

Av Karolin - 25 februari 2013 21:42

Magkatarren blev lite arg på lördag kväll :/

Mått ila och haft magknip fast nu på eftermiddan gav

den med sig :)

Tyvär lära jag va hemma idag, inge kul alls mina sista dagar på Junis :(

Men imorn ska jag iväg trots att jag icke e 100% bra och pigg...


Skippade träningen idag men Frida kom och åt.

Jag åkte och grattade pappsen ^^

Åhh jag bara njuter av serien Andra avenyn som jag kollar 24/7 på :D

Lite coolt att min tremäning har varit med och skrive manuset ^^

Bjuder på en bild från Fredag med Lollo :)

Aja pusshej!


 



Av Karolin - 23 februari 2013 22:08

Fredag!


Slutade med en fika på elvan med kusin Malin och Sofie :)

Och efter de så begav jag mig hem till Gustaf där var Lollo, min bror och Dalle!

Lite senare kom Tommy och Agnes :)

Spel och supande och mke prat ^^

Dalle, Agnes och Tommy åkte in på krogen och min kusin Tomas kom

till Gustaf kvällen gick vidare!

Kom isäng typ fyra inattt och klev upp åtta imorse.

 

Lördag!


Upp kl åtta imorse iväg till dkrs och vara ridlärare på hästlekis :)

De gick la bra fast jag varit borta så pass länge från hästlivet...

Lunch med Frida på gameln sen åkte jag hem och söv ^^

Runt 16.00 kom mamma med Dimma och vi åkte till mormor och

käkkade go mat :D

Ja typ runt 18.00 kom kusinerna Tomas och Christian och hämtade mig

och Ante vi åkte till kusin Malin och Rikard.

Malin hade bakat en go kladdkaka :) Så fick vi som inte körde en varsin öl av Rikard

och så fick jag smaka Fireball aldrig druckit de förut men de va okey.!

Resten av kvällen blir la chill fett slut som artist iaf, Puss!!

 

 

 

Av Karolin - 22 februari 2013 16:38

Riktig slappish dag sitter än i sovkläderna ^^

 

Har glott på ngr avsnitt av Game of thrones älskar serien :D

Får la se om de blir nån fikastund ikv med Sofie :)

Ska iaf hem med mitt hjärta ikv, fått jobb imorn.

Vara ridlärare på hästlekis nervöst men roligt och spännande ^^

Kmr nog bli bra de roligt att få in mer pengar så och så får jag ju snusa häst igen!

 

Inge sugen alls på nå mat hittar icke suget :(

Iaf har jag kollat jobb och boende i Gävle ställt mig i kön elr skrive

in mig så jag får poäng :D

Så nu ett jobb så äre klirrat med flytt, äntligen va skönt de ska bli att

få lämna denna håla kommer flytta senast i Aug iår iaf...Men tidigaste har jag icke

kommit på än ska vänta och se på jobben jag sökt isommar först.

Vet att jag kommer må mke bättre med att få mer mil imellan oss...

Och vara mer säker på att inte möta dig.

 

Neäj ut med mitt älskade hjärta sen peta i mig nått ätbart kanske! Pussi!

 

 

 

Av Karolin - 21 februari 2013 23:20

Kmr ha frågestund så kom gärna med frågor :)

 

Iallafall dagen har jag hunnit med mke...

Jobbmässan i Soderhamn blev icke pallade inte åka själv :/

Åkte in till stan på mässa inom äldreomsorg och handikapp isommar

om inte jag har jobb, får veta i April om jag får jobba isommar ^^

Asså jag vet inte än vad jag vill göra med mitt liv :(

André tkr att jag ska flytta ner till Muppsala men jag vet inte...

Annars står jag och tvekar inför Gävle flytt, dock inte så lockande att flytta till

Norge har ju min sessa att tänka på oxå som jag inte tänker skiljas ifrån :)

 

Iaf Fridas dag att fixa middag, sen körde vi järnet på gymmet :D

Vi börjar bli duktiga nu asså!

Håller vi i så här så läre de visa sig inom sin tid hoppas jag iaf ^^

Vi chillade till farmen och sen lyxfällan :)

Planering på förskolan imorn så den är stängd så ja på

måndag äre praktik igen och sista veckan :'(

 

Helgen just nu blire bara chill :)

Ska prata klart med sötisen min sen duschen och efter de film och sova!

 

Puss/Kram!

 

 

 

 

 

Av Karolin - 20 februari 2013 21:44

Hallo!

Nån därute som har nå bra övningar både i hemmet och gymmet?^^

 

Dagen!


Praktik på Junis men började 08.30 och gick hem 12.00 hem 

och fixa inför morgondagen.

Mässa i Söderhamn jobb och utbildning!

Och på fredag är det mässa i Hudik ska in till de oxå handikapp och äldreboende

för jobb isommar...

Åkte hem till mamma&pappa skrev ut cvet :)

Idag till middag gjorde jag tacossoppa till mig och Frida :)

 

Gymmet sen blev de såklart!

Började med att dansa lite zumba sen fick armarna en omgång och

lite mage :)

Jag hoppas ju på att lyckas med beach 2013 men de verkar lurt har ingen energi :/

Nu duschen sen sova så jag kmr upp imöra bitte!

 

Puss&Kram!

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards