KarolinRooth

Alla inlägg under maj 2013

Av Karolin - 31 maj 2013 06:28

Igår satte vi upp min sänghimel för honmonstrerna ;-)
Och ett mygfönster så frisk luft hela natta jag och hundarna har sovit som princessor ^^
Ikv blire utgång m Lollo :-)
Imorn blire nog stranden om vädret tillåter!
Kmr nog bli ett gäng :-)
Nu morgonmyser jag med den bästa jag vet min vackra hund <3
Ska snart upp jobbar på bästa avdelning Junis idag till 16.00^^
Puss Nea!

Av Karolin - 27 maj 2013 21:26

Började jobbet kl 11.00 och jobbade till 17.15 imorn samma avdelning fast börjar 07.30 och jobbar till 16.00 nackdelen är att jag ska ta blodprov imorn 11.15 usch gruvar mej redan :-\
Men bättre att jag jobbar så ja får tänka på nå annat ;-)
Till helgen blire utgång m Lollo :-)
Nu ska ja söva, Puss Nea.

Av Karolin - 25 maj 2013 00:05

Jobbat på Bråkis idag 09.00 - 14.00
7barn så de va en soft dag, va ute större delen av dagen så fått njutit av värmen :-)
Va på hcl idag träffa läkaren, tid för blodprov på tisdag hoppas de visar nått så vi får sätta ditt bostäder ^^
Mamma fixade tacos till middag idag super gött :-D
Imorn kmr släkt och Frida och fikar :-)
Ska sova nu ögonlocken väger bly dels så sussar Dimma sött redan tänker göra lika... Puss Nea!

Av Karolin - 22 maj 2013 23:45

3dagar kvar tills denna 22årig tjej blir 23år   

Ångesten smyger sig på, eller näej jag blir ju bara 23år väntar

med nojja tills jag fyller 25 iaf och de är shiit bara 2år kvar snart xD

Så idag lära jag kolla på Lilla Sjöjungfrun för att få känna mig lite igen ^^

Tänk endå körkort och ska få schema inom hemtjänsten nästa vecka till

sommaren...

Ibland vaknar jag och har svårt att tänka mig att jag har körkort och

haft den sen Nov 2012 :)
Har redan fått min andra bil helt gratis av miin pappa <3

 

Iaf tvättat nere hos brodern idag :)

Gick en promis med älskade hjärtat <3

Sen tillbringat kvällen med messa med en trevlig grabb ;)

Kollat på lägenhet men njaa inte min smak...

Bor kke hem till Aug isället om inte Norge lockar pratar med en

hästtjej där nu!

 

Nu söva, Pussi Nea!

 

 

 

Av Karolin - 21 maj 2013 15:17

Jopp så äre, denna förkylning kör slut på mig...
Täpt i näsa och hostar hjärtat ur led haha typ iaf.
Men så himla tröttish va in till Ljusdal idag och handlade lite inför lördan då fyller denna brud 23år usch va gamal jag blir :-(
Vill stanna åldern så ja hinner med allt.
Min tjej är 3år och hon och jag blir bara tajtare hela tiden min fina hund <3
Datorn har strejkat :-\
Iaf ska vila lite nue Puss Nea!

Av Karolin - 18 maj 2013 23:53

Så blev de inatt pang och så va jag tokförkyld när jag vaknade imorse :-\
Täpt i näsa och ont i halsen.
Följde med in till stan och firade yngsta kusin Stina hon fyller 5år.
Helt slut i kroppen känns som jag toktränat så slut är jag...
2ipren så fick jag sova ngr timmar.
Dryga är att de va toppen väder idag:-D
Men orkade inte va ute :-(
Hoppas att jag har energi för att jobba till veckan iaf :-)
Puss, Nea!

Av Karolin - 15 maj 2013 22:40

Jorå fullt ös, så äre bland småbarn!
1till 3år igår vare 14sty typ lika idag.
Inte konstigt att man e sopslut :-P
Men jag älskar jobbet lika mke iaf.
Fick samtal från rekryteringen och hon hade fått mke bra kritik från dagiset som jag hade praktik på och där jag jobbar som mest :-D
Sommarschema kmr jah troligen få i hemtjänsten i slutet av juni till mitten av aug toppen bra;-)
Nu sova ska få tillbringa 2dagar till med mina underbara junisbarn ^^
Puss, Nea.

Av Karolin - 14 maj 2013 22:34

Underbara jobbdagar veckan ut är ju på Junis ;-)
Mina älskade ungar som ger mig så enormt med lycka och kärlek!
Trots mina knappt 6tim sömn så gick dagen fort :-D
Nu ikv åkte jag iväg på cirkelgympa med kusin Malin sjukt jobbigt men kul...
Kmr satsa på detta till hösten iaf :-)
Ska försöka få med Frida påre oxå.
Puss,Nea!

Ovido - Quiz & Flashcards