KarolinRooth

Alla inlägg under mars 2012

Av Karolin - 30 mars 2012 22:07

Varit nykter sen 17mars duktig tjej =)

Men imorn spricker de iaf då blire hogges med ett bra tjejgäng :)

Linnea, Madde, Irina & Paulina än så länge kke flera...

Sen ska Linnea sova hos mej så hon får dricka med ^^

Åhh va vi ska dansa bort fettet haha xD

Men lite börjar jag minska iaf, ska ta ner cykeln & lägga mig i hårdträning te veckan!!

Idag har jag varit hemma & bakat :) Va te stan en snabbis hämtade mina linser ^^

Här hemma i lägenheten har jag diskat till Allyawan går skitbra att diska dåe :P


Näe mysa ner mig med Dimma så jag orkar med morgondagen!

Nattinatt, pöss!! 

Av Karolin - 29 mars 2012 22:13

Jobbig morgon...Mobilen va fulladdad när jag somna men död imorse...

Ja de blev till att jag inte vakna när jag skulle, vaknade när mamma knackade på dörra...

Usch stress på m kläder sen for vi till Ljusdal hann in till lektionen iaf!

Lektionen gick 1000 gånger mkt bättre ida, tillåmed kunde jag säkerhetskontrollen...

Osäker i motorn men de kunde jag klockrent tufft, trodde jag icke om mej!!

Tvättat idag oxå så nu finns de bara rena kläder ^^

Mitt hjärta är här oxå, kom idag <3

Vi har myst & myst sen myst lite mer & varit ut på en promis på ca 1tim.

Inatt kommer jah sova gott med henne vid min sida <3

Tidigare idag efter middan kollade jag på film myste i sängen med Dimma så slocknade vi båda :)

Haft Frida här ikv alltid lika trevligt =) Vi hänger mkt med varandra nu efter alla år =)

Coolt & bra blire när jag har körkortet då ska jag ut & träna med Dimma för fullt...


Näe nu duschen sen sova m hjärtat <3

Imorn ska vi hem te Lund baka lite till 1pril då kära broder blir 25!!

Åhh på lördag blire hogges med Linnea & Madde de kommer äga ^^ Pusshaaj!

Av Karolin - 28 mars 2012 23:07

Hudik med pappa af skitställe :P

Sen bjöd pappa på lunch snälla pappa man har <3

Efter d åkte vi raka vägen till Ljsdal tränade lite inför uppkörningen ^^

Pappa tyckte att jag skötte mej bra ;D

Så hemåt gick färden, va in & handlade inför middan...

Väl hemma slängde jag ihop tacos & Frida kom :D

Proppmätta blev vi allt kan ja lova, mätt än jag!!

Sen tog vi en raggartur med hennes första nya egna bil :)

Blev en paus vid dellenbaden kände på vattnet åhh vad badsugen jag blev då.

Men Frida va då snabb med att vi skulle åka vidare så jag inte kunde hoppa i haha xD

Efter d blev de tvmys hemma hos henne :)

Idag sökte jag på en annan lägenhet oxå får la se om jag får den ^^



Näe tidig morgon imöra så nu dusch & sänga :) Pussheej!!

Av Karolin - 27 mars 2012 22:52

Värsta mardrömmen inatt :/

Vakna panikslagen & svettig fyra imorse kunde icke somna om men

kke runt sex tiden slocknade jag så vid åtta ringde klockan usch fett seeg...

Åhh saknar mitt hjärta men imorn kommer hjärtat <3

Idag har bara jevlats hade provuppkörning men va för nervös gjorde bara fel

men tänkte rätt :P

Ska köra på torsdan med dryygt så lees på allt & inte nog med de fick brev att jag är

utskriver från kukarbetsförmedlingen hatar af & min handlägare är den sämsta...

Men bästa mamma jag har ringde jag pallade inte va så argh...Ska ditt nästa vecka sug röv...

Så nu går allt imot mej :@

Va till Fridis en sväng kollade på Bb :P

Imorn blire tacos med Frida ^^

Va ut ikv & tog en promis på 40min klarade bara jogga 15min av tiden sen gav knäna upp :P

Seriöst va less ja blir men ska ta ner cykeln har jag tur kan jag träna längre med den, hoppas ja!!


Dusch sen film kke john blund kömmer åh, Puss

Av Karolin - 26 mars 2012 23:19


Ja nog blev de några promenader inatt med Dimmis, matten hyper nervös...

Men icke så nicke gick inge bra på uppskrivning blir att ta nya tag :)

Fick pussar av Dimma endå när jag kom hem :D <3

Mamma kom & hämtade henne för imorn ska ja upp tidigt provuppkörning m Elin imöra!

Lyx blev bjuden på middag av bästa Frida spagetti & köttfärsås lite het köttfärs haha men man ska

ju bränna bort baciller så lika bra!

Tv slapp sen när familjen annorlund börja dippa vi grönsaker i vitlöksdipp så nu jevlar...

På onsdag blire tacos hos mej & troligen dippa grönsaker då med ^^

Så skönt att inte äta ensam hela tiden förra måndan käkkade jag juh med Sofie samma midda haha.

Näe ska sova nu, pusshej!!

Av Karolin - 25 mars 2012 23:09

Vaknade med morgonpussar från Dimma <3

Körde till Ljusdal med pappa :) tränade lite ^^ gick la bra endå!

Blev Dollar en snabbis sen hemåt igen :P

Middag & långpromis med Dimma :) Sen nu på kvälla fick Dimma leka med sin

pojkvän Binx iaf han e tokkär i henne...

Efter lekstunden gick jag hem till Frida lugna min nerver :)

Sen va jag ut en sväng med Dimma lekte med henne behövde tänka på nått annat...

Men nu sitter jag här lika nervös som innan xD

Usch ila mår jag oxå inte nerver för de här asså...

Ska duscha sen prova mysa ner mig med Dimma så kke jag kan sova lite iaf!!

Allt ska prova bara jag får sova lite blir ja nöjd somnar väl med boken på huve :P

Iaf hur de än går imorn ska jag va med Frida på kvällen så nått att se framimot ^^


Pussheej!

Av Karolin - 24 mars 2012 23:27

 

Ja, klart jag saknar dig än av hela mitt hjärta du var mitt allt <3

Du är den enda hästen jag har litat på till 100% du va miin vackra prinz :')

Näee va i stallet idag kände inge sug efter att vara där, jag vill vara med dig!!

Endast du fick mig att känna ruset...Saknar dig så de finns inte ord till de.

Skulle verkligen behöva flytta hem hästgrejorn men de gör för ont jag klara inte men jag ska göra de.

Jobbiga är att de mesta av sakerna påminer av dig därför jag inte vet om jag ska sälja allt & börja om på nytt??

Men endå vill jag ha kvar de mesta för de är DU <3

Nääe nu måste jag sluta de bränner så mkt i ögonen när jag tänker tibaxs...



Iaf idag så vakna jag kl 05.00 men lyckades somna om till 08.00 klev upp kollade på film...

Jag & Dimma va till Rita en sväng & hälsade på, vi följde med till stallet tänkte se om jag känner suget...

Tyvär de enda jag saknade va Gulliver ingen annan :/ Så kommer inte börja rida än!!

Grattade kusin Fanny idag 13år shiit vad min småskitungar växer ^^

Inte nog med att Emma & mitt samtalsämne shiit vad gamal jag känner mej haha :P

Till helgen kommer ju miin Linnea ^^ & nästa äre ju Långfredag å sånt...

Men snart nog nån helg ska Emma & Fanny komma till mig vi ska ha kusin/tjejkväll bara vi tre :D

Jaja kvällen har jag myyst med Dimma <3 och såklart pluggat alkoholfri helg tummen upp Karro!!!!


Ditt leende är så fiint! Älskar din doft! För mig är du speciell & jag kommer nog alltid nu 

vara svag för dig :') Du får mig svag hur du gör de vet jag icke...Kanske en dag får jag mitt svar.!!


Ska duscha sen läsa lite till sen myysa ännu mer med Dimma,Puss!!


Av Karolin - 23 mars 2012 21:25

Blev hudik idag med bästa Sofie :) <3

Först ungdomsmottagningen blev nya p-piller Cilest å dom e blå skitfräna ^^

Ätit Yasmine 28 sen 07 men lite dyrt nu när man e arbetslös :P

Så jag hoppas att dessa funkar bra :) 

Gjorde stan osäkert ^^ Lunch blev de salladsbufe sjukt gott mätta blev vi!

Lite blommer följde med hem så nu blire fiint vuxenpoäng =)

Kom hem vid tre tiden så vid fyra körde jag till stan m pappasen <3

Kollade linserna får nya te veckan, mkt bra inget sämre synfel bara fel linser!

Fick veta att jag inte sover med helt stängda ögon stilligt :P Men de är typ vanligt!


Näe nu duschen sen myys med Dimma <3<3 Pözz!!



Ovido - Quiz & Flashcards