KarolinRooth

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2013

Chill Lördag!

Av Karolin - 17 augusti 2013 22:00

Just nu sitter jag inne hos bror för han e icke hemma...

Sett filmen Tucker and Dale vs evil mke underlig film

men den gick se va ju komedi/skräck...

Innan filmen gick jag en kortis powerwalk med Dimma <3

Imorn ska vi satsa på runt kyrkan blir på möran för på kvälla

blire bio med min kära kusin Malin :) <3


Tidigare idag har jag donat lite hemma bara softat...

Dimma skjusade jag upp till mamma imorse dom

skulle ut i skoga.

Men pappa kom ner ikv med henne så jag slipper vara själv

har as svårt att sova själv känns jätte konstigt utan att höra henne!

Till veckan äre sista jöbbveckan hoppas på mke jobb på dagis sen då...



Nu ska jag lugna ner mig och kolla på nån trevlig film :)

Puss!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Karolin - 9 september 2013 13:51

Nattstad:1712800344

Av Karolin - 5 september 2013 17:46

Åkte in till Ljusdal med Lollo imorse :) Hon hade körlektion sen bjöd hon på fika ^^   Efter fikat kollade vi på lite kläder och jag som hatar att pröva jeans hittade super snygga som jag läre köpa när jag får pengar ^^   Väl hemma så s...

Av Karolin - 4 september 2013 23:30

Började denna dagen men super god och nyttig smoothie ^^ Började nio på avdelningen Ville på stömne förskola och jobbade till 13.00 skön dag :) Jag älskar verkligen att jobba med barn! Man får sån härlig energi av dom ^^   Väl hemma tog...

Av Karolin - 2 september 2013 15:04

Jag försöker bara lee och andas och försöker hitta saker som får mig att tänka på annat än dina ord som du sa så klart i helgen... Du är ju helt dum ihuve om du inte tror att de finns en orsak till detta.! Haha fast de är du ju så... Liv...

Av Karolin - 1 september 2013 09:00


Såklart!! Vrf ska de få vara för bra mellan oss?? Inatt visade du vilket jävla SVIN du är... Så glad att du inte va i min närhet för då hade de smällt! Hela aug har varit overkliget bra, men så nu inatt ställde du om de. När jag börjar känna ...

Ovido - Quiz & Flashcards