KarolinRooth

Alla inlägg under september 2012

Av Karolin - 30 september 2012 22:35

Jag vet inte vad jag känner längre... Almänt flokig är jag och laddad med massa tänkande om allt! Jag drömmer mig framåt att nån dag ska jag våga komma till ro med någon partner men inte i nuläget...Ena dagen jublar jag av ensamhet nästa sekund saknar jag! Jag måste bli hel innan jag kan dela mig med nån annan känner jag och jag måste sluta att sakna de som varit och gav mig mke trygghet är nu borta, dags att vända blad!! Därför jag längtar så sjukt mke till hösten 2013 då jag flyttar härifrån 1år. Önskar vissa stunder att det är imorgon jag ska flytta men så tänker jag på mina underbara vänner och bästa familj och genast gruvar jag mig för flytten men de kmr bli bra ta lite avstånd! Jag vill ut på äventyr leva livet till 1000% sen så har jag bra historier att berätta för mina barn och barnbarn de vore underbart de... Men har ju inte skrive nått om dagen ja jag har pluggat och myst i sängen och kollat på one tree Hill. Sen åkte jag hem till mamma och pappa åt middag från elvan. Somna en sväng med Lotus kurrande på magen underbart :-D Så mysigt att komma hem till Lotus och Aragorn tänk att vi haft dom i över 4år nu tiden tickar snabbt...Neäj ska ta ett het bad så himla frysen... Puss!

Av Karolin - 30 september 2012 04:53

Klockan tickar snart mot fem på möran kommit hem från Hanna fina Simone hade avskedsfest där för hon åker till Irland snart de va tacos och singstar och mke mer! Härligt gäng var vi mke tok och skratt :-D De jobbigaste va att inte tänka på att snart kmr inte denna fina flicka vara kvar här i Sverige men hon kmr ju hem igen men endå... Häftigt att bo i Irland asså ;-) Näej ska ta en varm dusch sen sova,Puss!!

Av Karolin - 28 september 2012 21:22

Va in till stan en sväng på förmiddan. Dimma hade turen och fick vara hos Frida medans :-D På eftermiddan har jag varit ute och kört med pappsen i Ljusdal :-) Sen har jag pluggat... Nu inväntar jag Irina för vi ska på Pub dellen lyssna på live musik och umgås blir säkert nån cider oxå. Nu diggar jag musik och läser trafik tills hon kmr! Puss!!

Av Karolin - 27 september 2012 22:28

 

Bilden är från isommar med mitt hjärta fina vännen Lollo knäppte en massa fina bilder :D

Ja dock är jag helt slut nu asså! 

Frida tränade icke idag så vi var bara 3sty så våran tränare Andreas hoppade in så vi blev jämna par!

Jag fick träna mot han dock försökte han se hur mke jag klarade av i bena och dock än en gång vek jag inteav ;P

Äre nånstans som jag är stark så äre där iaf ^^ Kmr få super vältränade ben om han fortsätter så här

att utmana mig haha!

Imorn är jag som sagt ledig mke skönt endå så slut...

Idag blev de massa myys på dagis kunde somna när jag låg och myste med en liten go pojk i soffan kan inte

beskriva känslan den va underbar :') Om inget jobb tänker dyka upp så blir jag kvar på Junibacken till den

10dec usch om jag blir kvar så länge hur ska jag kunna skiljas från alla då??!

Trodde aldrig att jag skulle må så himla bra, trivs som fisken i vattnet :D

Imorn ska jag mysa och ägna massa tid till den bästa i mitt liv Avalons Dimma den bästa hunden <3

Puss!!

 

 

 

Av Karolin - 26 september 2012 21:35

Vilade en stund tidigare ikv ska snart i sängen nu vakna 03,30 imorse och var klarvaken drf lära jag vila tidigare ikv. Drömde så verkligt att jag var nere i Björkö igen va så märkligt när jag vakna jag har fått en sån känsla många gånger åhh vad jag saknar den lilla mysiga ön med gött fölk! Konstigt sånt att de kan kännas så verkligt fast de inte är :-/ Imorn äre sista Dan på dagis för denna vecka kmr tibaxs tisdag för fredag är jag ledig fröknarna ska bort, måndag blir jag i Sundsvall hela Dan så ja långhelg får jag skönt :-) Ska hårdplugg nu och framåt så kke de går hem! Nu ska jag ta en dusch, Puss!

Av Karolin - 25 september 2012 21:07

Som sagt började halv nio och slutade fem på dagis :-) Åhh jag bara älskar min praktikplats jag mår mke bra! Längesen jag kände en sån här lycka över en praktik. Man får så mke kärlek och lycka av barna :-D Äntligen hittat rätt i nått, nu ska jag hårdplugga kortet hoppas turen vänt nu. Beställt lite linser oxå idag så nu ska jag inte bli störd mer av glasögonen. Imorn börjar jag halv åtta och slutar fyra då ska jag hem och äta hos underbara vännen Frida mitt solsken ;-) Nu ska jag duscha sen krypa ner under täcket,Puss!

Av Karolin - 24 september 2012 22:14

Gått in i andra veckan på dagis och de käns fortfarande bra :-) Idag fick jag middag av min kära vän Frida <3 Säger de igen middagarna blir så mke trevligare när man är två istället för ensam! Jag äter mke bättre i allt för jag äter gröt varje morgon på dagis med barna och dom andra fröknarna. Lunch och mellis mån till fre! Så ja jag chockar min kropp med så mke mat... Men de käns bra för jag är sjukt mke piggare än jag varit på länge!! Dock vill inte den jävla hostan ge med sig får blodsmak i munnen när jag tokhostar usch :-/ Vill bli 100 % frisk för jag vill träna mitt schema någongång :-P Men men... Nu ska jag sova börjar inte förens halv nio imorn mke Nice, Puss!!

Av Karolin - 23 september 2012 21:19

Gårdagen var mysig och chill med underbara vännen Frida och 3barn :)

 

Idag har jag slappat framför one tree hill ^^


Blev en sväng till Dollar i Ljusdal med Frida :D

Fick middag av the family sen efterrätt blev de blåbärspaj mums!

Pluggade lite teori sen gjorde ett test med pappa klarade de jätte bra med

tanken på att jag inte pluggat så överdriver mke men denna vecka blire hårdpluggning...

Kanske blire ett kort nu i okt om lyckan är på min sida snällaa jag behöver lite glädje efter

allt jag kämpat mig igenom...

Tänk om allt går enligt mina planer så nästa år vid denna tidpunkt bor jag nere i Färglanda.

Om 2år i Gävle ^^ Så som jag känner nu iaf!

Och min Dimma älskade hunden henne släpper jag icke ur sikte hon är tryggheten <3

Nu ska jag sova så jag orkar med alla barn imorn och mer plugg,Puss!

 

Ovido - Quiz & Flashcards