KarolinRooth

Alla inlägg under november 2012

Av Karolin - 30 november 2012 23:36

Började dagen med att spy upp slem, inge trevligt alls väntade lite och kännde efter om jag skulle orka en dag bland barn. Jo men envisa jag ville testa :-) Gått bra jobbat på Bråk från 12.30 till 16.00 innan de hade jag praktik på junis! Tappade rösta helt imellanåt men jag kämpade på! Jag och älskade vännen Frida beställde hem mat från elvan! Sen hade min underbara mamma gjort en pepparkaksdeg så vi bakade mke mysigt med julmusik till såklart! De är ju 1:a advent på söndag så ;-) Nu har vi gjort knäck och bakat pepparkakor nästa fredag ska vi göra pepparkakshus :-D Vilket himlans snöväder vi fick haft de hela dagen näst intill snöstorm :-P Dimma älskar att vi fått så mke snö iaf :-D Imorn ska jag sova ut, för sen på kvällen blire utgång med Lollo va ett bra tag sen nu ;-) Nu natta, Puss!

Av Karolin - 29 november 2012 21:18

Kunde inte gymma idag, halsont har kommit på besök igen :-( Men dagen har varit bra endå med älskade barna myst en hel del med J söttjejen ;-) Min goskrutta kom halv två seriöst hon är så himla go hon är min tjej :-D Asså har inte så mke mer att skriva. Jo jag har hämtat hem mitt hjärta älskade hunden Dimma <3 Börjar 07.00 har praktik då men man vet aldrig om de dyker upp jöbb! GNatt,Pössar!

Av Karolin - 28 november 2012 21:54

Jorå så äre än grymt sliten flicka är jag här & nu... Vaknade 02.30 inatt kunde icke somna om började min jobb dag 07.30 och slutade den 17.00 en mke lång dag för en trött tjej kan jag löva...Men de ger pengar så bara stå ut ,imorn börjar jag 06.30 usch plågeri :-P Men min goskrutta va på dagis idag är inte så ofta där en riktig mystjej ;-) Frida kom och jobbade med mig vid 14.00 så jag slapp vara själv :-) Men hon slutade 1tim före mej och jag åkte hem till Nina och Pastorn för att hämta Dimma passade på att snacka med Lollo oxå de va ett tag sen! Sen blev de ett intensivt gympass med bästavän Frida <3 Nu ska vi ligga i till jul. Men nu ni hoppas jag på mer sömn nattinatt, Puss!

Av Karolin - 27 november 2012 21:56

Asså vilken intensiv dag på Junibacken fullt ös hela dagen. Fick gå ifrån med ett barn och baka pepparkakor de va mke mysigt och skönt. Sen på vilan lyckades jag somna med barna sov i 45min skönt men va helt förvirrad när jag vakna de blev liksom fel att sova men men sånt händer! Sen vare ännu mer fart på eftermiddan. Idag körde vi fullt ös på gymmet vi hade cirkelträning med negativa övningar jorå de gick bra jag och Frida är lika stark i armarna dock inte i bena så tur att de var överkropp. Bena klår jag henne i ganska rejält men hon kmr ikapp :-D Imorn har jag tagit på mig ett tufft pass ska jobba i över 9tim på avdelningen kmr bli en tuff dag kan jag bara säga nu. Dimma ska iaf mamma skjusa hem till Nina och Pastorn imorn på dagen de är toppen ;-) Så hämtar jag henne när jag slutat :-) Nu så har Andreas hjälpt mig med att lägg i inläggen vet inte om jag inbilla mig nu när jag en kvällspromis med Dimma men de känndes som att jag gick rakare i kroppen kanske vare sant åh vet ej. Neäj ni nu ska jag söva, Natti!

Av Karolin - 26 november 2012 22:15

Haft 2veckors uppehåll och under den korta tiden har jag nästan krypit ur skinnet men eftersom mina knän va så arga så tog jag de beslutet att vila lite! Ikv gjorde jag nog mke fel jag tog ur mig alla överskotts energi på gymmet skulle la tagit en mjukstart men icke denna fröken. Så nu åkte ju knäna på stryk :-P Hoppas jag klarar av träningen imorn endå och resten av veckan annars bryter jag ihop. Rätt så sliten av dagen varit full fart hela Dan. Ska vara vikarie på Junibacken från imorn tis till tors underbart, lätt bästa stället att jobba på :-D Barnen och dom andra fröknarna är toppen bäst där tkr jag iaf... Till nå helt annat jag kan inte sluta tänka på om du undvek att heja på mig i vrånga eller att du inte kännde igen mig??? Nu ska denna trötta flicka sova sött,Puss!

Av Karolin - 25 november 2012 22:25

Seriöst vad dagarna springer iväg... Idag har jag förjulstökat slängt en massa skräp super skönt vare! Blev bjuden på mat av mamma och pappa idag fick lyxmat grymt gött vare :-) Varit ute med Dimma lite. Hunnit med att träffa Frida ikv oxå vi glåma på solsidan :-) Nu kollar jag på beck nyss klive upp ur ett varmt och skönt bad och lagt mig i en nybäddad säng lyxsöndag :-D Kmr sova som en princessa inatt! Imorn äre en ny vecka på Junibacken har vikarie jobb där tis till tors har praktik mån och fre om jag inte får jobb på nån annan avdelning. Puss!!

Av Karolin - 24 november 2012 23:13


Joru helgen snart över och de suger är förkorta helger tkr jag suck! Va in till Ljusdal idag åkte in själv de va mke skönt älskar att få vara lite själv och bara dunka musik så de ekar i hela kröppa :-D Sen va jag hos mamma och pappa en stund. Har fram tills nu bara chillat i soffan med underbara hunden

Av Karolin - 24 november 2012 02:09


Jobbat sen 09.30 till 17.15 efter jobbet skjusa jag brodern till Tomas sen åkte jag hem till Frida där min älskade hund har varit hela dagen. Vi fixade middag mina kycklingrullar med massa göttans till :-D Vi chillade lite sen var de dags att göra knäck ^^ Julmusik och knäck kokning åh julmust de är la grejer de. När knäcken va klar kollade vi på x-factory sjukt att Malcome.B åkte ut hatar de verkligen :-( Så efter de blev de lite Narnia tills min broder ringde efter hämtning. Nu har jag duschat och tänker äntligen sova,Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards