KarolinRooth

Alla inlägg under augusti 2012

Av Karolin - 31 augusti 2012 20:31

Jaa säger de åter igen detta år springer fram :-P Imorn äre redan september som sagt vart tar dagarna vägen!? Och jag börjar känna mig stark igen efter allt som varit nu ska jag inte stanna upp och tänka efter utan bara köra så de ryker. Usch ack ja fått en mysig träningsvärk i låren men med högklackat så känner jag inte av de mke konstigt men säg någongång som jag är normal? Jag vill inte va de heller så! Haft en mkt bra upplevelse idag och jag njuter av ögonblicket eller jag har haft två om jag ska va ärlig den ena tänker jag inte förklara men den känndes toppen nu mår jag bra av att va den som är starkast av oss 2... Iaf den jag delar med mig av va härlig men såklart va jag för rapp i käften :-/ Sjukt snygg kille satt i busskuren mot Ljusdal hiphopar svarthårig och piercing i ögonbrynet exakt min stil på kille. Jag gick förbi med Dimma och han visslade och ville att jag skulle komma sakt och gjort, vi pratade han va jätte trevlig. Så frågade han om jag va singel dum som jag va sa jag såklart att jag inte är, ångra mig isamma sekund vrf sa jag så? Nervös bra nog, bussen kom och min chans att förklara mig försvann :-( Usch ibland önskar man att man höll käft men men... Härligt ögongblick endå fast jag förstörde de med att försöka va kaxig, gick bajsdåligt iaf. Kanske de är så som dom flesta säger att jag inte vågar släppa in nån!? Så fort de blir för seriöst så backar jag direkt. Vet inte vrf jag gör så är nog inte redo för att leva i förhållande än trots allt! Men men haft en mkt skrattrik och trevlig eftermiddag/kväll med Frida i Ljusdal sen avslutade vi kvällen med pizza :-D Åhh vi båda längtar sjukt mkt till veckan. En helt annan sak skolan jag ska söka till hösten 2013 får inte bo på internat med Dimma så ska kolla på lägenhet i närheten fått numer :-) De här kmr bli bra nu. Mötet som jag fick idag stärkte mig så himla mkt :-D Nej nu ska jag slappa med Dimma framför sex and city ^^ Puss!!

Av Karolin - 30 augusti 2012 23:00

Sådär jah nu har jag och Frida tränat ikv för Andreas och de va mkt

bra älskar när dom pepar en så som han gjorde :D 

Tydligen är jag en träningsnarkoman enligt han haha xD

Dock så känner jag inte av så mkt än av träningen så han vill köra

ett hårdare pass med mig nästa gång!

Vi ska lägga upp ett schema men varje tis och torsdag ska vi vara med

på hans cirkelträning de behövs, tkr de va mkt roligare hos han i gymet än på träningsverket...

Så jag och Frida kmr vara där minst 3månader nu sen säkert förlänga för shit vilken kick vi fick!

Mkt nöjda och glada tjejer ^^ Men ja va mke piggare när jag tränade i våras då vare träningsverket

sen simmade ibland med Sofie sen några gånger cirkelgympa nu kör ja igen men bara gym kmr såklart

träna med min älskade hund på sidan om så ja nu jävlar kör jag!

Lite nervös för på måndag börjar min praktik på dagiset men de kmr bli bra för jag mår så sjukt

mke bättre av att ha nått att göra än att bara gå hemma mår sjukt dåligt av att bara gå hemma!!

Ska städa de sista imorn sen ska jag till Ljusdal med Frida innan de blir helg :)

Jaa helgen vet jag icke vad som händer men de märks de med!

 

 

Pözz!!

 

Av Karolin - 30 augusti 2012 15:56

 

Så grymt trött hela tiden i kropp och själ :/

Men inte så konstigt så mke som min kropp har fått

jobba den sista tiden de tar på energi!

Har äntligen orkat städa och slänga skräpp idag :)

Kollat på lite folkhögskolar har hittat en toppen bra som jag ska 

söka till höste 2013 em allmän kurs med inriktning hästskötare asså

man läser gymnasieämnen + utbildar sig till hästskötare super bra ;D

Ligger neråt i landet nästan ända till Gbg fast närmare hemåt ^^

Sjukt taggad är jag iaf det är en 1årig utbildning sen ska jag söka på

högskola när året där är klart!! Åhh kan man längta mindre så följer jag detta

så är jag absolut inte kvar här nästa höst och de känns bra!

Kanske åker tidigare för att jobba oxå vem vet den sak jag vet att nu är min framtid här!

Så nu har jag nått att se framimot iaf åh de käns toppen ;D


Näej nu ska jag laga middag, Frida kmr över och äter sen ska vi dra och träna

så nu taggar jag, för de ska bli så skönt :)


Puss!!




Av Karolin - 28 augusti 2012 22:47

 

Slappat varit sjukt seg idag :/

Blev middag på elvan med Frida ^^

Efter de slappa vi framför tvn med kinderägg och cola :) vi har nu

bestämt oss att våra lat/tjockis dagar är över :P

Vi ska börja gyma tis och torsdagar drf ska vi oxå börja äta nyttigare 

börja laga mat hemma tsm istället för elvan! 

På måndag börjar jag min praktik på dagis känns bra eftersom jag vill bli

dagisfröken ska nog läsa till de snart!

Ska börja med 1månads praktik trivs jag så blir de 2månader till :)

De som känns bra nu är att de blir helg imitt liv underbart!

Och att vi ska börja gyma tsm ^^ sen börja laga middagar tsm med nyttigt

inslag såklart de här kommer bli en bra höst!

Nu ska jag mysa ner mig med hjärtat <3 Puss!

Av Karolin - 26 augusti 2012 21:30

 

Helgen har varit i alkoholens tecken iaf!!

Shoppade lite i stan på fredagdag !

Lollo gjorde slingor på mig :)

Krogen på kvälla jag & Lollo vi blev bjudna på middag hos Björn först :)

Dom åt lax jag fick nå mke goare kyklinghamburgare mmm ^^

Vi va in på The Bell mkt fint vare där :) Sen Manis :)

Träffade kusin Ania på Manis oxå :D

Väl hemma kom Jimmy över meed lite öl så då satt jag och Lollo och han 

och pratade en massa hemma hos mig till kl sju på möran då la vi oss :)

 

Lördag satt vi hemma hos Björn och fin drack typ elr inte :P

Kul kväll vare iaf mkt skratt :)

Vi slutade kvällen rätt så tidigt gick hem kke rubt elva, tolv tiden!

Kollade på film sen söv vi ^^

 

Idag kollade vi på mer film!

Sen gjorde jag kyklinghamburgare mums!

Bara slappat resten av kvällen nu har mitt älskade hjärta kommit <3

 

       

 

PussHeej!

Av Karolin - 23 augusti 2012 13:15

 

Jaja idag ska här städas usch x) 

När jag blir stor och har bra inkomst ska jag anlita bort de eller helt enkelt 

be min karl få den sysslan!

Om inte bli en rik hemmafru shoppa och glida runt i en frän bil ^^

Fixar lite lunch nu sen ska jag på ede och storhandla fick lite pengar idag :)

Ja ska slinga håret oxå elr Lollo ska få äran att göra de på mej!

Åhh imorn blire utgång år och dar sen jag va ut på krogen känns de som sist va

nog när jag och Lollo va på Gossip vi har bara haft hemmafester efter de!

Hoppas de är mke roligt folk ute imorn kväll då ^^

 

 

 

Skriver säkert nå mer senare, Puss!

 

 

 

Av Karolin - 22 augusti 2012 22:16

Varit ute och joggat med älskade hunden ikv :-) Fast jag joggade bara 20min vågade inte pressa min knän nå mer :-/Hade faktiskt tänkt att få sova inatt! Imorn ska jag ut och cykla inte bestämt än om jag gör de med elr utan hund! Saken är de att jag gör de nog själv så jag bara kan pressa mig själv lite. Ska städa och dona lite här hemma oxå. För på imorgon kväll kmr Lollo :-) vi åker in till stan en sväng på fredag sen på kvällen blire utgång troligen på Manis ^^ Kanske Mattias kmr oxå de får vi se hur han bestämer sig :-) Klart äre iaf att jag och Lollo ska ut och röjja en massa :-D Måste få mig själv på andra tankar nu, finns endå inget jag kan ändra på de som hänt har hänt... Självklart känns de ihjärtat på vilken tjej skulle de inte göra de liksom!? Men som sagt livet går vidare nu ska jag va vild och ung ;-) Ta ett varmt bad sen sova så jag hinner med allt imorn! Puzz & Kramizar!

Av Karolin - 22 augusti 2012 19:33



Personligt:


1. Ditt fullständiga namn? - Karolin Rooth


2. Korrekt ålder? - 22 år och 2 månader


3. Längd? - 167 cm.


4. Vikt? - För mycket enligt mig :/


5. Smeknamn? - Karro!


6. Vart bor du? - Hudiksvall


7. Vad gör du på fritiden? - Tränar min älskade hund Dimma och umgås med 

mina vänner :) Festar lite händer ibland oxå ^^


8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - RödBrunt långt hår, blågröna ögon!


9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - Låren :P


10. Vad är du mest nöjd med? - Smalbena :P


11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - Envis och busig!


12. Vad vill du jobba med som äldre? - Allra helst på en förskola. Eller med djur :)


13. Hårfärg? - Rödbrunt


14. Ögonfärg? - Blågröna


15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Att jag älskar choklad xD


16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - Vissa dagar.


17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Jag bryr  mig 24/7


18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - sminkar mig alltid när 

jag ska visa mig bland folk !


19. Någon vana? - Datorn direkt på morgonen!


20. Lyckotal? - Alltid haft numer 6 ;)


Specielltvänner/folk:


21. Vad heter din bästa vän? - Lollo <3


22. Hur många nära vänner har du? - Några sty men desto mer speciella!


23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Neäj!


24. Vet många personer vem du är? - Ingen anning, vet du vem jag är?!


25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Kke


26. När var du senast med någon kompis? - Igår kväll va jag med Frida :D

27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar?
 - Aldrig.


28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Lollo :)


29. Vem sov senast hos dig? - Lollo :)


Romantik:


30. Vill du ha ett förhållande? - Ja vet inte, inte just nu är så mkt!


31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Spelar ingen roll, det är mognaden i huvudet som räknas!


32. Är du kär? - Neäj...


33. Tycker någon om dig mer än som vän? - Ingen anning.!


34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - Neej.


35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Bra fråga? Har ingen kille så vet ej!


36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Ja. Det är utseendet man faller för först. Sen är det insidan som räknas.


37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Absolut :)


38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Slutat skolan men javisst!


39. I din klass? - aa.


Från kram till sex:


40. Har du kramat motsatta könet? - Många gånger


41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Neäj!


42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - Jaja!


43. Har du pussat någon i motsatta könet? - Yes!


44. Har du pussat någon i medsatta könet? - Japp.


45. Har du pussat den du tycker om? - yep


46. Har du pussat någon inför folk? - ojah


47. Kysst någon inför folk? - Jarå!


48. Hånglat inför folk? - Aa!!


49. Vem var ditt första hångel? Min första pojkvän.


50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - Ojj ganska många när de va Gfest haha xD


51. Vem är ditt bästa strul? - Tänker jag inte avslöja :P


52. Och vem är ditt senaste? Jonas


53. Ditt snyggaste hångel? Har ingen spec!


54. Skäms du över att hångla inför folk? - Näej


55. Haft sex med någon på offentlig plats? Jaa de har hänt :P


56. Haft sex överhuvudtaget? - Nää vad är de? Just de! Man får göra de när man

gift sig;D 


57. Hur gammal var du första gången? - 12- 13år :P


58. Hur gammal vill du vara första gången? - Ingen anning bryr mig icke! Eller jo igentligen skulle

jag väntat men men!


59. Blivit dumpad efter sex? - Näej.


60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Jarå!


61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? - Jag pussat en tjej inte mer och tänker

inte göra mer heller.


Tankar & skit:


62. Har du någon fobi? - Spindlar och äckliga kryp!


63. Har du någon allergi? - Njae, mer överkänslighet kke


64. Vad tänker du på innan du somnar? - Massa saker...

65. Vad är de första du tänker på när du ser en person?
 Hmm, vem är de?


HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!


66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Båda, men när känslor är iblandade tycker jag om att höra att någon tycker om mig.


67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Det beror helt och hållet på vad jag känner just då.


68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Bästa vän för hon består längst!

69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat?
 - Ganska ofta typ!


Vad väljer du?


74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - Icke oskuld.


75. Vänskap eller förhållande? - Både och.


76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - Skulle försöka lära känna båda gillar utmaningar ^^


78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - Olika!


79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 22 :P


Skulle du?


80. Kunna byta liv med någon? - Nej!!


81. Isåfall vem då? - Ingen man får de liv man får!


82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - Ragga på brudar!


83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Haha, kke njaa lite mer vill jag nog ha för de iaf!


84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - Hmmm...


85. Kunna sova ute på vintern? - Not worth it.


86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - Kmr inte på nå nu!


87. Kunna slösa ditt liv på cigaretter & droger för att du mår dåligt? - näej!


Klädstil:


88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - Min egen!


89. Vad klär du dig i oftast? - Leggins och nåt snyggt linne/topp/klänning.


90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - yees sir!


91. Klär du dig dyrt? - Kan jag väl inte påstå.


92. Vad kör du på: Fashioncorestilen, Fjortisstilen, Bratstilen, Modestilen, Vanligt eller något annat? - Min egen stil, såklart.
¨
Senaste 48 timmarna har jag?


93. Pussat någon? - neej!


94. Haft sex? - inte sugen :P


95. Fått en kram av en helt okänd? - Nope.

96. Ringt någon?
 - Jaa.


97. Blivit uppringd? - Yes.


98. Funnit kärleken? - nope

99. Kollat på google?
 - aa

SISTA FRÅGAN! 100. Hur lång tid tog detta?
 - testa sj!

Ovido - Quiz & Flashcards