KarolinRooth

Alla inlägg under januari 2012

Av Karolin - 30 januari 2012 22:20

Ny vecka men humöret på botten...Ingen energi eller glädje finner jag nu :/

Dom första dagarna på detta år började så bra vrf kunde de inte fortsätta????

Kollar på one tree hill så fast asså, men seriöst va sjukt bra serien är daahh!!

Saknar så mkt förra året vid denna tid hade jag vackraste hästen hemma hos mej, kunde gå ut i morgonrocken om jag villa så nära va han <3 Nu ja tydligen i Uppsala nånstans :(

Jag har lovat mej själv att jag tänker inte fästa mig vid nån häst nu längre förens jag ska köpa en!

Orkar inte bli besviken mer jag vill inte vara medryttare elr ha foderhäst nu har ingen lust alls,

dels så saknar jag inte d heller ska ta tag i allt & packa ner alla saker som jag hade till Gulle <3 :'(

Jag kommer inte ändra mej över detta beslut nu är den tiden över tills jag verkligen känner suget 

efter hästar om de kommer tibaxs d kan ingen veta...

En sak vet jag iaf man ska inte tvinga sig själv, jag gjorde de efter Gulle försvann men jag mådde bara sämre dels för att Gulle stod där & att han gnäggade så fort han såg mej de tog för hårt i hjärtat klarade inte av d...

Vi hade ett band som ingen annan hade:') <3 Rossmons Gulliver du kommer alltid va den bästa <3

Hela min familj/släkt & vänner gillade dig igen va rädd för dig =)

Men detta vill jag säga du lever alltid djupt i mitt hjärta & minne förevigt <3


Nu ska jag duscha puss!! 

Aldrig ska jag sluta älska dig Rossmons Gulliver äkta kärlek försvinner inte!

   

Av Karolin - 29 januari 2012 23:45

Igår blev de gossip m Sofie & Irina vi såg Dead by april tyckte de va okej!

Bättre igår än när hoffmaestro va där :P

Skönt vare att vara ute bland folk komma på andra tankar...Men endå sökte jag efter att se nån annan...

Tack tjejer för kvällen så glad att ni finns & tar imot mej Sofie & Irina <3Kram <3

Men asså så mkt drack jag endå inte igår :P

Har druckit mkt mer men imorse mådde jag sjukt ila :/

Kan ju bero på att jag inte äter nått längre, försöker men kroppen bara stötter bort de vrf??

Jag vill ju orka träna ska tvinga mig själv att orka springa imorn...


Känslan av att något finns så nära, men att man aldrig kommer få de.

Det känns & gör ont jag lovar...

Men bara för stunden! Någonstans finns något som man kommer vilja ha ännu mer, en dag kommer man få de.

Resan dit kan vara lång så kämpa på ge inte upp fast de känns hopplöst, för resan dit är värt de..


Men tycker d borde vända för mej nu ge mig lycka & inte bara motgångar hela tiden.

Kanske blir d min tur att va lycklig när jag väl lämnar denna håla ska de krävas för att bli

lycklig så får de bli så :)


Denna plats kommer ju alltid finnas kvar, så ja det är dags för nått nytt...

Sen kan jag återvända med stolt rygg & mer erfarenheter!

Ja, klart jag kommer sakna familjen & vännerna med jag måste göra denna resa!


Iaf till helgen blir party hos Emelie kommer nog bli nice, hoppas på d iaf...

För nu ska du bort från mina tankar, fast du fick mig att lee en sekund & må bra såklart...

Ska följa Sofies råd & kanske möts man igen om d är meningen :)


Hur vet man att vännerna inte juger för en? Dom tror att de skadar mer än att säga sanningen...

Men att en vän juger för att göra en glad skadar dubbelt så mkt som om dom talar sanning.

Allt kommer fram endå, knappast att man litar på den så kallade vännen då!

Så jag hoppas att alla som säger att dom är mina vänner säger sanningen om saker & inte juger...

Ärlighet lönar sig alltid i längden, hatar folk som juger ihop nått för att vara snäll men orden e inte sanna...

Folk som säger saker men kan inte stå för de... Sanningen e alltid bäst & vinner endå i slutet...

Så jag hoppas mina vänner att ni kör på sanningen istället för att juga för mej...



Neej helt fast i One tree hill serien så ska fortsätta med de & mysa med min

trotsiga hund <3 Puss, hare! Va rädd om vänskapen!!!!



 




Av Karolin - 27 januari 2012 03:00

La mig vid fem imorse men kunde inte sova :/

Dygnat helt men endå ingen sömn & klockan e snart tolv :P

Jevla skit jag gillar inte dej...

Pappsen kom med mitt hjärta <3

Dock kommer hon få åka hem igen på måndag annars kommer jag inte komma

iväg på trafikskolan på tisdag :P

Så är livet när man mår piss.!

Bara längtar mer & mer efter livet jag ska leva i Sthlm :)

Kommer inte bosätta mej helt de skulle jag inte palla stressen där nere, ska ha kvar lägenheten här hemma!

Komma hem vissa helger iaf är tanken men vem vet allt kan ändras!

Sofie kommer vara där nere & Lollo villa ju oxå ner så ^^

Längtar så sjukt mkt att få släppa tankarna på allt här asså de blir för mkt nu...

Jag lovade mej själv att efter jag va i Gbg 2011 så skulle jag inte släppa ut mina känslor men

de sket sig ju !

Börja om på nytt i 2012 & ny ort ja de säger sig själv kan inte bli bättre...


Nu ska jag kolla på mer one tree hill!

Och mysa med min hund <3 imorn blire chilla med underbara människor <3

PözzHaaj!


 


I look in the mirror and see your face, if I look deep enough so many things

inside that are just like you are taking over...



Av Karolin - 25 januari 2012 12:54

Nu har jag verkligen fått fart på ideer igen ^^

Har sökt en praktikplats i Sthlm & ett jobb nära Örebro :')

D går bra nu, bara körkortet e klart blir de ännu mer sökningar långt bort härifrån bort från allt 

som gör mej olycklig...Igår kväll va jag & Dimma på kullen vid lekparken & såg ut över så kallade Delsbo

& insåg då att här tänker jag inte stanna & kvävas :P

Nu ska jag se mig om leka runt & leva livet till fullo =)

Dags att klä på mej innan mamma kommer & hämtar mej & Dimma :)


Pösshaaj!


Av Karolin - 24 januari 2012 23:45

Iaf lite snart är de dags att göra de sista på bilen ^^

Pappa ska fixa hundburen, den läre Dimma låna ut till dom fullaste personerna som

tänker åka med mig perfekt att ha en bur då!!

Sen ska jag försöka hitta en nice baslåda annars överlever jag knappt :P

Dock så läre jag plugga då menar jag verkligen d...Ska klara trafikskolans tester så är allt chill typ :P

Orkar inte skriva om nå känslor mer än att jag inte ätit riktigt sen onsdas elr får inte behålla maten!

Pallar inte ha såna fucking känslor men kan inte sätta stopp för d heller...

Försöker att inte tänka på dig, hur bra du fick mig att må dom gångerna...!


Pöss!!


 


Av Karolin - 24 januari 2012 09:02

Precis du sjunker mer å mer i mina ögon...Jag orkar inte se dig mer...

Du får mig bara att må ila hur du än gör...Känns lika bra de.!

Ingen annan människa är värd nån annans tårar fast man inte kan hjälpa de.

Men håll huvudet högt så du inte faller lika långt ner som han...


Ja de här gick ju bra! Jag hoppas verkligen att d är ångest som är i min 

kropp & inget annat...Jag får inte äta nå tappat matlusten åter igen :/

Gick upp 08.00 men endå hann jag inte i tid bara för att jag skulle försöka få i mig nått ätbart.

Ta mig långt härifrån just i denna stund, jag bara längtar tills körkortet blir klart då kan jag försvinna!

Tillbaxs till nu tur man har sån snäll pappa han kommer hitt så jag inte missar körlektionen...


Nu ska jag leva mitt liv kämpa trots denna ångest som stoppar upp mej...

Jag trodde att jag kännde nått för dig men de va fel just känner jag bara hat!

Men endå inte men bäst om jag känner så.!!


Till en helt annan sak igår kväll var jag ute & lekte i snön med Dimma <3

Jag fattar inte hur jag & Kickan orkade springa & sånt i djup snön när vi var yngre :P

Lekte att vi red olika hästar kunde hålla på länge & spring runt, frågan är bara hur orkade vi?

Ibland skulle allt vara så skönt om man fick vara där igen inte så mkt ansvar...

Kanske Dimma får igång sin gamla matte igen att bli pigg ^^


Nu sitter jag & väntar på mina kära far!! Pösshaaj!

Av Karolin - 23 januari 2012 21:20

Tänkte ju så här att jag ska komma ut på långpromis varje dag med hjärtat <3

Dimma va bra trött efter filmkvällen ^^

Idag har vi varit i stan med mor&far!

Nu kommer d nog in lite pengar härligt ;D

Jag försöker äta lite, äter små portioner så inte magen får nån chock...

Imorn äre körlektion den enda denna vecka :P Får träna m pappsen en massa då...

7Feb är halkbanan & innan d måste jag hårdplugga ännu mer suck :P

Jag känner endå att jag når lite bättre iaf, kanske de blir bra endå?!


Näe ska kolla på lite One tree hill tills John Blund tänker besöka mej puss.

P.s jag tänker på dig hela tiden!

 


Av Karolin - 23 januari 2012 02:52

Uppe än? joru!

Kan inte minnas 1 kväll sen våren 2011 som jag la mig före tolv...

Om jag lägger mej då kan jag sova 2-3tim sen klarvaken med massa tankar om livet!

Vrf ska d va så, jag vill få sova hela natten utan ångest & tankar får jag de? Näej!

Jorå har haft ångest fria nätter men bara när jag ligger vid din sida & somnar till dina andetag & känner din doft!!

Jag vet inte vad du gör med mig men på nått sätt får jag sova hela natten!

Dock funkar de inte med vem som hellst d som stör mej måste hitta nån med samma lugn som du har över mej...

Att en människa kan få en annan att vara så trygg...Men så har jag mkt bakom mej oxå som tynger ner.!

Aldrig att jag vill släppa in en kille helt & inte låter jag mej att ha känslor heller...

Inte många jag känner nått för...Men de har oxå med de som jag upplevt...

Erfarenheter har man fått men oxå spärrar & dumma ideer!

Tänk om man kunde spola tibaxs tiden & ta bort de som gör mej ila, de som stoppar mej från att våga 

vara vild igen :/

Minnerna kan komma när som hellst & sätta stopp för stunden & de hatar jag!

Trygg i ena stunden sen livrädd en sekund efter, när kommer de sluta...

Jag har ju lättat mej lite berättat för visa nära vänner, men allt kan jag väl inte behöva

säga för att få må bra!

Jag vet att jag ljög om mina panikanfall när jag va full förut, sa att de va järnbrist & massa annat xD

Men de va bara sår från minnen jag upplevt.

Sista anfallet hade jag när jag va i Gbg 2010 men fick hjälp då av massa underbara människor då, som såg igenom mej dom fattade att jag ljög...

Så har inte haft såna anfall sen dess men minnerna följer mej ständigt plågar mej varje sekund håller mej tibaxs.

Försöker intala mej själv att de inte var mitt fel...Att han gjorde så...Och han...Så har vi han...

Man kan inte rå för att man blir ett offer för dom... Men endå tänker man om jag endå hade gjort så här så kke.

När man håller allt hemligt & sen berättar så känns de som folk tänker javisst snacka om att hon juger för att inte verka feg & dålig...

Så hur gör man berättar elr inte...Pratar man med utbildade person så säger dom att man ska lätta på sitt hjärta men hur lätt är de verkligen?!


Jag vill oxå kunna känna mig trygg bland massa killar utan att vara sjukt rädd...

Vill vara mig själv tjejen jag var förut! 

Kunna ge allt... Våga bli kär våga testa nya saker...

Dom här erfarenheterna skulle jag gärna ha hoppat över...

Dels finns de inte många av mina vänner som vet nått om vad jag har varit med om...

Det som stoppar mej...Vet inte heller vilka som skulle tro på mej joo dom som verkligen är mina vänner...

Vissa saker som jag har varit med om tänker man vrf anmälde jag inte?! Svaret va jag va för rädd skämmdes

att nån skulle få veta utifrån som då min familj & vänner...

Men flera år efter allt kan jag berätta för vissa iaf... 3år sen sista grejen va.!

Jag skriver endast för att jag skriver av mej så ni behöver inte läsa de är en blogg där 

man får skriva av sig...

Allt kommer speciellt på natten... Sen oxå för att jag saknar våra nattsamtal det

var dej jag lättade mitt hjärta för förut endast du vet hela min historia & du va den som hjälpte

mig med första steget du & dina föräldrar & nya vänner där nere...

Därför jag inte glömmer dig kan jag tro du hjälpte mig med så mkt...Du gav inte upp.!


Näe ska försöka sova nu ska krypa ner i sängen med min

underbara hund <3 Som jag älskar så sjukt mkt...Puss!





Ovido - Quiz & Flashcards