KarolinRooth

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Karolin - 9 april 2012 22:22

Natten till idag fick jag besök av en mkt full herr Jonas!

Dock ser de ut som ett bombnedslag här men han brydde sig inte så mkt va nog mer jag haha

Mysigt att inte sova själv men de har jag inte gjort på hela helgen nästan så :P

Fattar inte vrf jag ska vakna så tidigt varje morgon...

Haha tror jag blev bakis av ångerna från han xD

Varit ute & joggat med Dimma ida med...Igår jogga jag själv en tur, klantig som jag

är fäller jag krokben på mej sj haha.

Dock har jag träningsvärk i magen blive mkt träning nu kke de tar sig då!!!!

Fått ner cykeln idag med så nu jevlar ^^

Blev bjuden på tacos hos Frida fean va göttans d va tokmät än :P

Dimma va oxå med första gången hos Frida bortskämd med godis av Frida!

Men hon ska ju oxå träna med matten så de gör inge.

Seriöst 2plugg dagar kvar sen gäller de...Hoppas jag klara d nu!

Imorn blire plugg troligen en cykeltur m Dimmis sen ska jag laga middag till mig

och Frida sen efter de ska vi gå runt kyrkan nu jevlar om de inte händer nå med mig

blir jah tokig.!


  

Pusshej!!


Ovido - Quiz & Flashcards