KarolinRooth

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Karolin - 21 maj 2012 23:45

Inte orkat skriva nått ihelga...

Men filmfestivalen blev lyckade kom folk endå ^^

Sen har helgen varit chill mest!

Ikv va jag nere på stallet igen med Frida älskade hunden min

fick följa med oxå <3

4dagar kvar tills jag fyller år :)

På fredag ska ja ha en liten fest m vänner troligen och på

lördag ska jag nog ut här hemma.

Efter stallet kom min pappa hitt vi plugga lite trafik tsm :)

Imorn ska vi oxå plugga :) älskar min pappa jag <3

Sakt de förut med jag har dom bästa föräldrarna man kan ha

inte dom rikaste men dom underbaraste som alltid vill mitt bästa <3

Har heller omtänksama föräldrar som inte har så mkt pengar än 

rika snobb föräldrar...

Just d ska klippa håret imorn med fast bara topparna skönt ^^

Lollo knäppte super snygga bilder på mig i fredas :)

Aja nu ska jag duscha sen mysa ner mig med hjärtat <3 Puss!!


 


Ovido - Quiz & Flashcards