KarolinRooth

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Karolin - 24 juni 2012 23:51

Slappat framför tvn m hjärtat som vanligt!!

Blev en tur till Ringvägen med familjen min lilla kusin Albin

fyller hela 15år usch vad gamal jag börjar bli haha :P

 

Fika med släkta och firade lillpojken!

Jag & Dimma åkte hem till oss sen...

Inte gjort så mkt än slappat och varit ute på promenader!

Har kommit på att jag ger upp beach 2012 satsar på 2013 istället xD

Lite beach har jag kommit till om man jämnför med 2011 :P

Till hösten ska jag börja gyma ska bli gött som faen...

Imorn ska jag till ede skola prata om praktik på dagis!

 

Nu ikv har jag kollat på fotboll med Martin & Lollo dom 

kom hitt en sväng :)

Vi hamna ju inte tsm på midsommarkvällen.!

Men de tar vi igen snabbt ^^

Blire fin väder så ska vi sola imorn :)

Visar kroppen för sommaren 2012 lovar att jag ska ligga i så den

blir bättre till 2013 ^^

Nu ska jag duscha sen film, Puss!

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards