KarolinRooth

Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

2Maj 2012

Av Karolin - 2 maj 2012 22:15


Idag har jag pluggat den 9Maj gäller de igen ^^

Fått nå fel i huve haha nejdå men jag klara inte av att se disk framme,

jag har hållt de rent nu några dagar kan säga att man blir så glad varje gång

man traskar in i köket men de finns inge disk...

Hoppas detta tokeri håller i mkt bra äre iaf :D

Blev rester till middan idag sen har jag bara slappat i sänga.!

Åhh idag kom mitt saknade älskade hjärta Dimma <3 <3

De är bra att vi är ifrån varandra ibland elr njaa men jag låter resten av

familjen få ha henne för dom älskar henne lika mkt som mig ^^

Sen slappnar jag av bättre när hon är hemma hos dom när jag vill umgås m vänner.

Kan inte ha bättre familj jag e, lever på 0kr i månaden men dom hjälper mig

vill jag bo kvar så tkr dom att jag ska de oxå, har endå inget rum kvar hemma så!!

Skulle aldrig vilja flytta hem älskar att bo här nere ^^

Men iaf jag & Frida tog en promis sen sluta vi på Time med varsin mjukglass såklart

fick Dimma smaka oxå gohjärtat mitt <3

Asså hon är verkligen mitt allt, ett liv utan henne nu skulle jag aldrig klara så mkt

lycka och kärlek som hon sprider ut & ger mig varje sekund :')

Imorn ska vi ut på en lugn cykeltur jag får inte överanstränga mig då blir de inte bra men

jag pallar inte en dag till...

Åhh nu ligger mitt hjärta bredvid mej & snarkar så härligt fina tjejen miin <3

Ska krypa ner under täcket glo på nån film blire nog, Puss!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Karolin - 9 september 2013 13:51

Nattstad:1712800344

Av Karolin - 5 september 2013 17:46

Åkte in till Ljusdal med Lollo imorse :) Hon hade körlektion sen bjöd hon på fika ^^   Efter fikat kollade vi på lite kläder och jag som hatar att pröva jeans hittade super snygga som jag läre köpa när jag får pengar ^^   Väl hemma så s...

Av Karolin - 4 september 2013 23:30

Började denna dagen men super god och nyttig smoothie ^^ Började nio på avdelningen Ville på stömne förskola och jobbade till 13.00 skön dag :) Jag älskar verkligen att jobba med barn! Man får sån härlig energi av dom ^^   Väl hemma tog...

Av Karolin - 2 september 2013 15:04

Jag försöker bara lee och andas och försöker hitta saker som får mig att tänka på annat än dina ord som du sa så klart i helgen... Du är ju helt dum ihuve om du inte tror att de finns en orsak till detta.! Haha fast de är du ju så... Liv...

Av Karolin - 1 september 2013 09:00


Såklart!! Vrf ska de få vara för bra mellan oss?? Inatt visade du vilket jävla SVIN du är... Så glad att du inte va i min närhet för då hade de smällt! Hela aug har varit overkliget bra, men så nu inatt ställde du om de. När jag börjar känna ...

Ovido - Quiz & Flashcards