KarolinRooth

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Karolin - 4 september 2013 23:30

Började denna dagen men super god

och nyttig smoothie ^^

Började nio på avdelningen Ville på stömne förskola och

jobbade till 13.00 skön dag :)

Jag älskar verkligen att jobba med barn!

Man får sån härlig energi av dom ^^

 

Väl hemma tog ja en promis med den bästa hunden <3

Sen städade jag och diskade...

Middag hos Frida efter vi ätit gick vi en lugn promis

på 3km :D

Sen gick ja hem diggade musik och snackade m fölk.

Lollo ringde och frågade om jag ville med på gymmet med

henne och Gustaf jorå inte banga jag e!

Vi körde på bra i 30min skönt...

Lämnat Dimma i Lund för jag ska med Lollo till

Ljusdal imöra och röjja efter hon har haft sin körlektion :)

Åhh känns bra i kroppen efter träningen ikv men skönt äre...

Ska sussa nu känner tröttheten, Puss!!

 

 

*Snälla, kom till insikt hur du behandlar mig!

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards