KarolinRooth

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Karolin - 1 september 2013 09:00

Såklart!! Vrf ska de få vara för bra mellan oss??

Inatt visade du vilket jävla SVIN du är...

Så glad att du inte va i min närhet för då hade de smällt!

Hela aug har varit overkliget bra, men så nu inatt ställde du om de.

När jag börjar känna att du kke är en bra människa och börjar se dig igen

som en bra vän som jag litar på så gör du så här!

Jag förstår inte mig på dig igen...

Funderar över om jag ska våga öppna mig och förklara vrf jag

blir osäker och rädd men andra sidan är du inte värd de för fem öre.


Tiden får visa hur de slutar mellan dig & mig just nu hatar jag dig och

blir äcklad av att se dig...

Besviken på mig själv hur jag kunnat varit så snäll mot dej!


 


Puss!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards